۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۷:۴۳
کد خبرنگار: 2778
کد خبر: 84946874
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان محقق شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۷:۴۳
کد خبر: 84946874
۱۰۰ درصد تعهد اشتغال سیستان و بلوچستان محقق شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در فاصله چهار ماه مانده تا پایان سال، تعهد اشتغال این استان به صورت ۱۰۰ درصد محقق شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کا تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان حامد آرامش اظهارداشت: پیرو ابلاغیه وزارتخانه‌های کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این استان متعهد به اشتغالزایی برای ۲۸ هزار و ۱۴۲ نفر شد که با حمایت و پشتیبانی استاندار و تلاش دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌های دخیل، این امر در فاصله ۱۲۰ روز مانده تا پایان سال محقق شد.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون هشت جلسه کارگروه تخصصی اشتغال با ۹۰ مصوبه در سیستان و بلوچستان به ریاست استاندار برگزار شده است.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال سیستان و بلوچستان افزود: ۸۵ درصد این مصوبات اجرایی و بقیه در حال اجراست.

وی گفت: طبق رده بندی عملکرد دستگاه‌ها، سازمان و نهادهای سیستان و بلوچستان، بنیاد برکت با  ۶ هزار و ۱۳۲ نفر در ردیف اول و پس از آن سازمان صمت، کمیته امداد و جهاد کشاورزی بیشترین اشتغال به ثبت رسیده در سامانه رصد اشتغال را دارند.

آرامش افزود: از حیث پراکندگی جغرافیایی، شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار و هامون رتبه یک تا پنج ثبت اشتغال را در سامانه به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: شهرستان هامون با ۷۵۹ درصد، زهک با ۳۷۸ درصد و زابل با ۳۲۷ درصد، بیشترین میزان پیشرفت ثبت اشتغال را (نسبت تعداد ثبت به تعهد) انجام داده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان توانسته با مجموع اقدامات انجام شده، رتبه چهارم اشتغال کشور در دستیابی به شاخص تعهد را به خود اختصاص دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha