۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبر: 84947094
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

تجهیز مدارس روستایی خمین به سیستم گرمایشی در دستور کار قرار گیرد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین گفت: تجهیز مدارس روستایی خمین به سیستم گرمایشی ایمن و استاندارد در دستور کار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، « حمید کمانکش » روز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خمین افزود: با توجه به آغاز فصل سرما و به منظور پیشگیری از حوادث تلخ استفاده از سیستم گرمایشی غیراستاندارد و پرخطر در برخی مدارس کشور، باید از وسایل گرمایشی ایمن و مناسب استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه آموزش و پرورش یک نگاه تربیتی است، ادامه داد: نقش تربیتی معلمان به ویژه آموزگارانی که امسال استخدام شدند تبیین شود.

فرماندار خمین درباره تشکیل شورای پشتیبان نهضت سوادآموزی در این شهرستان گفت: شناسایی آماری و محل سکونت جامعه هدف، ارائه برنامه پیشنهادی، شناسایی دستگاه های اجرایی که باید عضو این شورا شوند و شناسایی مبادی بی سوادی باید در دستور کار شورای پشتیبان نهضت سوادآموزی شهرستان قرار گیرد.

کمانکش اظهار داشت: پوشش دانش آموزان در مدارس یک قانون است و مدیران دانش آموزان دارای حجاب، شرکت کننده در نماز جماعت و با اخلاق را تشویق کنند.

وی با بیان اینکه بودجه مصوب در سفر رییس جمهور به استان مرکزی ابلاغ شده است، افزود: بیشر این بودجه گلوبال است و آموزش و پرورش خمین به منظور بودجه موردنیاز برای بهسازی مدارس پیگیر باشد.

رئیس آموزش و پرورش خمین نیز در این شورا با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم بر بهسازی مدار روستایی گفت: بسیاری از مدارس در مناطق روستایی شهرستان در حال بهسازی کلاس، سروی های بهداشی و محوطه هستند.

« محمدحسن محمدی» ادامه داد: دوره ‌های آموزشی تخصصی برای آموزگاران دوره ابتدایی به منظور افزایش کیفیت تدریس در این شهرستان برگزار می شود. 

وی بیان کرد: هشت سرباز معلم، ۳۲ قبولی ماده ۲۸ و ۱۰۳ دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جذب آموزش و پرورش خمین شدند.

رئیس آموزش و پرورش خمین تاکید کرد: پکیج های دیواری در ۴۰ مدرسه این شهرستان جایگزین بخاری شده است . 

خمین با ۱۰۵ هزار نفر جمعیت در جنوب استان مرکزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha