۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84947102
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صاحبان قلم و نخبگان توطئه‌های دشمنان را برای مردم افشا کنند

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: امروز همه آحاد جامعه به ویژه نخبگان و صاحبان قلم و کسانی که جایگاه مردمی دارند، در جهت افشای توطئه دشمنان گام بردارند که کار بسیار بزرگی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سالن آزادی شهر سنندج اظهار داشت: از بسیحیان و جامعه نخبگان بسیجی فعال در حوزه های علمی و محرومیت‌زدایی درخواست دارم تحلیل درستی از وقایع اخیر را برای مردم بیان کنند که همان جهاد تبیین است و جامعه به آن نیازمند است.

وی بر لزوم رسوا سازی فتنه‌های دشمنان توسط بسیحیان نخبه تاکید کرد و ادامه داد: دشمن با فتنه رسانه‌ای می‌خواهد کشور را از پیشرفت بازدارد و مانع رفع کاستی‌ها توسط دولت شود.

استاندار کردستان یادآور شد: امروز جامعه بسیجی این حقیقت را به جامعه القا کند که اغتشاشات و تحرکات دشمنان به بهانه‌های مختلف، اتفاقی نیست و دسیسه هایی پشتوانه آن است.

زارعی کوشا به تلاش دشمن برای ایجاد اغتشاش به واسطه هدفمندی یارانه‌ها و عدم موفقیت در آن برهه زپانی اشاره و تاکید کرد: این بار به بهانه‌ای دیگر، از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها استفاده کردند و با جریانات رسانه‌ای و یک کلاغ چهل کلاغ کردن، جمعیت‌ صدها هزار نفری مردم را در حمایت از نظام در مناسبت‌های مختلف بازتاب نمی‌دهند اما جمعیت ۵۰ نفری اغتشاشگر و تخریبگر اموال عمومی را بزرگنمایی می‌کنند.

وی یادآور شد: دشمن که در مقطع فعلی از همراهی مردم ناامید شده است، با اقدامات کور خرابکانه و ترور، مردم بی گناه و نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند، همان کاری که در خوزستان، فارس و اصفهان کردند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنانش، بسیج را نهادی مقدس توصیف کرد و افزود: این نهاد به دستور امام و با هدف نقش قائل شدن برای آحاد مردم در همه عرصه‌های اداره جامعه و کشور تشکیل شد که برکات فراوانی نیز داشته است.

زارعی کوشا با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف سازندگی و خدمت به محرومان به خوبی عمل کرد، اضافه کرد: در ماجراهای اخیر، دشمن بیشترین هجمه را علیه بسیج بکار برده است و می‌خواهد به مردم اینگونه القا کند که این نهاد مقدس، مجموعه‌ای غیر از مردم است که البته این نشان از توفیق و اثرگذاری بسیج دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha