۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 84947245
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بارش برف برخی از مناطق چهارمحال و بختیاری را سفیدپوش کرد

شهرکرد- ایرنا- معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: به دنبال بارش سامانه اخیر، در برخی از مناطق استان بارش برف گزارش شد که هرچند قابل توجه نبود اما برخی نقاط از جمله ارتفاعات را سفیدپوش کرد.

معصومه نوروزی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین بارش برف در استان در ایستگاه آورگان با یک سانتی‌متر گزارش شده است اما در ارتفاعات از جمله گردنه چری نیز بارش برف داشتیم که از آنجاکه در این ناحیه ایستگاهی مستقر نیست نمی‌توان در خصوص میزان آن آماری ارائه داد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود بارش‌های سال آبی جاری تا پایان سال به میزان نرمال برسد اما با توجه به کسری بارش‌ها طی سال‌های گذشته هنوز با کمبود منابع آب روبرو هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در هفته جاری نیز بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود و آسمان استان صاف تاکمی ابری همراه با وزش ملایم باد خواهد بود.

نوروزی با بیان اینکه دمای استان در صبح روز سه‌شنبه کاهش نسبی پیدا می‌کند، افزود: از ظهر همان روز دما روند افزایشی به خود می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: صبح روز شنبه ایستگاه‌های شهرکرد، بلداجی و بن با صفر درجه سانتی‌گراد سردترین ایستگاه‌های استان گزارش شد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه رودخانه‌های زاینده‌رود، کارون و بخشی از دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، همچنین استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha