تجربه روزهای تلخ حوادث اخیر شناخت بیشتر دانشجویان از دشمن را میسر می‌کند

مشهد- ایرنا- رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تجربه این روزهای تلخ موجب می‌شود، دانشجویان بیش از پیش و بهتر اقدامات دشمن را برای مقابله با آن بشناسند.

عرفان خسرویان روز شنبه در حاشیه تشییع ۲ شهید حافظ امنیت در مشهد در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا افزود: حوادث اخیر کشور باعث شده است تا تجربه دانشجویان نسبت به اقدامات و توطئه‌های دشمن بیشتر و آگاهی این قشر نسبت به مسایل مبتلا به کشور ارتقا یاید.

وی خاطر نشان کرد: امید است حادثه شهادت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای در مشهد اقدامات اغتشاشگران را خنثی و مسیر را برای ادامه پیشرفت در کشور باز کند.

خسرویان بیان کرد: حضور دانشجویان و دانشگاهیان در تشییع پیکر ۲ دانشجوی بسیجی شهید حافظ امنیت، دانیال رضا زاده و حسین زینال زاده به صورت خودجوش و گسترده جای قدردانی و نشان از عرق دانشجویان به همرزمانشان دارد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه دانشجویان سرمایه آینده کشور هستند، تاکید کرد: خوشحالیم عمده دانشجویان این دانشگاه مومن و متعهد به کشور و آرمانهای انقلاب هستند و امیدواریم که خون این ۲ شهید دانشجوی بسیجی در خنثی‌سازی اقدامات اغتشاشگران موثر باشد.

به گزارش ایرنا، عصر روز پنجشنبه ۲۶ آبان ماه در منطقه چهار راه حر عامل مشهد تعدادی از اراذل و عوامل آشوبگر با تهدید و ارعاب قصد تعطیلی فروشگاهها و مغازه‌های این محل را داشتند که پس از حضور به موقع نیروی انتظامی و عوامل حافظ امنیت، اغتشاشگران متفرق شدند اما تعدادی از این عناصر آشوبگر به صورت ناگهانی و با چاقو به پنج بسیجی که دورتر از محل درگیری عوامل انتظامی ایستاده بودند، حمله کرده و ۲ نفر را شهید و سه نفر از آنها را زخمی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha