۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبر: 84947462
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۴۳۰ برنامه هفته بسیج در شهر یزد آغاز شد

۲۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۴
کد خبر: 84947462
۴۳۰ برنامه هفته بسیج در شهر یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم شهرستان یزد گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج ۴۳۰ برنامه فرهنگی، بصیرتی و ورزشی با همکاری مردم و بسیجیان در شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ عباس جوکار روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این تعداد ۱۵۰ برنامه در بخش‌های مختلف شاخص است که تا پایان هفته بسیج پیگیری و اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته بسیج با همکاری مردم و پیگیری نواحی و پایگاه‌های مقاومت با هدف کمک به عموم شهروندان صورت می‌گیرد.

رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با محوریت محرومیت‌زدایی، ساخت و ساز، تقویت بنیه علمی، افتتاح ۲ مورد کارگاه قالی‌بافی، سه کارگاه خیاطی، ساخت هفت منزل نیازمند ، برگزاری یادواره شهیدان و برنامه‌های معرفتی و بصیرتی اهم برنامه‌هاستبه گفته این مسئول،رزمایش جهادگران فاطمی ۲ با محوریت محرومیت‌زدایی، ساخت و ساز، تقویت بنیه علمی، افتتاح ۲ مورد کارگاه قالی‌بافی، سه کارگاه خیاطی، ساخت هفت منزل نیازمند ، برگزاری یادواره شهیدان و برنامه‌های معرفتی و بصیرتی اهم برنامه‌هاست.

جوکار بیان کرد: جهاد تبیین و جهاد خدمت به مردم جزو برنامه مهم و اولویت‌دار بسیج است و تاکنون در شهرستان یزد کارهای مهمی انجام شده و با قوت ادامه دارد.

وی گفت: ترویج روحیه و فرهنگ ناب بسیجی ضامن امنیت و عزت است و آحاد مردم ولایی و انقلابی در کنار هم برای تحقق اهداف کشور و نظام تلاش دارد.

۴۳۰ برنامه هفته بسیج در شهر یزد آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج یزد اظهار کرد: خبرنگاران باید پیشگام جهاد تبیین و منعکس کننده دستاوردهای کشور و انقلاب باشند و باید این رویه مهم ادامه داشته باشد.

جوکار بیان کرد: بسیجیان انقلابی و ارزشی در ۴۳ سال گذشته بارها نقش خود را در خدمت به مردم نشان دادند به خصوص در کرونا و سیل آن را دیدیم .

همچنین حجت الاسلام علی کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج یزد به اهمیت و نقش نیروهای بسیجی در ۴۳ سال گذشته اشاره و گفت: باید خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در جهاد تبیین نقش خود را بیش از گذشته ایفا کنند.

استفاده دشمن از فضای مجازی برای ضربه زدن به نظام

وی اظهار کرد: دشمنان برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی از فضای مجازی استفاده می کنند و باید خبرنگاران در این ارتباط نقش بصیرتی و معرفتی خود را در قبال مردم و جامعه و جوانان انجام دهندکه تحقق آن تمامی توطئه‌ها خنثی می‌شود.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک سوم آنها بسیجی هستند.

      

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha