دشمن جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه ایران اسلامی به راه انداخته‌ است

زاهدان- ایرنا- فرمانده سپاه زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: دشمن جنگ رسانه‌ای تمام عیار علیه نظام و انقلاب اسلامی به راه انداخته که در این بین رسانه‌های کشور نقش موثری در مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ محمدرضا نخعی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گرامیداشت هفته بسیج اظهارداشت: نقش رسانه‌های کشور در این جنگ رسانه‌ای که دشمن علیه نظام به راه انداخته بسیار مهم است بنابراین اصحاب رسانه باید در این زمینه به مقابله با جنگ تمام عیار رسانه‌ای دشمن بپردازند.

وی بیان کرد: برای دفع تجاوز دشمن به داخل کشور یک روز نیاز بود که با سلاح با آنان مقابله شود اما هم‌اینک به جنگ رسانه ای روی آورده نیاز است تا رسانه‌های کشور با قلم و بیان خودشان به مقابله با دشمنان نظام و انقلاب بپردازند.

فرمانده سپاه زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تاسیس شد و هر چه از زمان تاسیس این نهاد انقلابی می‌گذرد ما بیشتر به فلسفه وجودی آن پی می‌بریم.

وی ادامه داد: بسیج در زمان هشت سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی نقش مهمی در دفاع از وطن داشت و پس از آن نیز در تمام حوادث از جمله سیل و زلزله در کنار مردم بوده است.

سرهنگ نخعی تصریح کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی در طول ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سپر بلای مردم و انقلاب بوده و همچنان است.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی است تا به بیان خدمات و عملکرد این نهاد انقلابی در زاهدان بپردازیم افزود: ۲۴۲ عنوان برنامه گرامیداشت این هفته در این شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه زاهدان گفت: شروع برنامه‌های هفته بسیج با دیدار با خانواده معظم شهدا آغاز و با تجمع چند هزار نفری بسیجیان در زاهدان که با حضور سخنران کشوری برگزار می‌شود خاتمه می‌باید.

وی تصریح کرد: بیش‌از ۲ هزار بسته معیشتی و ۸۰۰ بسته نوشت افزار گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زاهدان در بین اقشار نیازمند جامعه توزیع می‌شود.

سرهنگ نخعی برگزاری رقابت‌های بومی و محلی در ۱۱ نقطه زاهدان، افتتاح ۴۰ پایگاه بسیج در سطح ادارات و محلات، افتتاح ۲ فاز آبرسانی به منزل آب، برگزاری ۱۵ یادواره شهدای محله، برگزاری ۴۵ نشست تبیین و روشنگری، برگزاری ۱۸ کارگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اهدای خون توسط بسیجیان در طول هفته بسیج، برگزاری نشست سواد رسانه‌ای، اجرای ۱۸۰ گشت محله‌ای و برگزاری حلقه های صالحین در مساجد را از مهمترین برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان زاهدان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین گرامیداشت هفته بسیج ۹ مدرسه در سطح شهرستان زاهدان افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha