امام‌جمعه یزد: بسیجیان، دولت را در خدمت به مردم یاری دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بسیجیان دلاور، دولت و نظام را در کمک به مردم در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی یاری دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله محمدرضا ناصری روز شنبه در جمع گروهی از بسیجیان یزد افزود: حل بسیاری از مشکلات و پاسخگویی به مطالبات در گرو همکاری و همت بسیجیان است.

وی با تبریک هفته بسیج و قدردانی از تمامی تلاش‌هایی که در ۴۳ سال گذشته در کشور صورت گرفته ادامه داد: حضور بسیجیان مومن و انقلابی حلال بسیاری از مسایل و رفع نیازهای جامعه است.

امام جمعه یزد به دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش و جایگاه بسیج در کشور اشاره کرد و تلاش برای تحقق آنها را در استان خواستار شد.

در ۴۳ سال گذشته برای انقلاب و نظام توسط بسیج در ابعاد مختلف کارهای مختلفی صورت گرفته که باید تمامی موارد  توسط رسانه‌ها و مسئولان برای مردم بیان شودناصری گفت: در ۴۳ سال گذشته برای انقلاب و نظام توسط بسیج در ابعاد مختلف کارهای مختلفی صورت گرفته که باید تمامی موارد  توسط رسانه‌ها و مسئولان برای مردم بیان شود.

وی تاکید کرد: بیانیه گام دوم انقلاب موضوع مهم و تعیین کننده است و باید توسط نخبگان و نیروهای بسیجی ابعاد آن که خیلی مهم است تبیین و اجرایی شود.

امام جمعه یزد بیان کرد: بهره‌گیری  از آحاد مردم در زمینه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهم  مورد نیاز است که توسط بسیج تاکنون صورت گرفته و باید ادامه داشته باشد.

امام‌جمعه یزد: بسیجیان، دولت را در خدمت به مردم یاری دهند

ناصری گفت: توجه به امور فرهنگی در کنار محرومیت‌زدایی از دیگر موارد اساسی است که تاکنون در استان اقدامات خوبی صورت گفته و باید ادامه یابد.

همچنین در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه الغدیر یزد با تبریک هفته بسیج از اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته در استان اشاره کرد و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

نیروهای مخلص و جانبرکف بسیج تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی جانانه دفاع می‌کنند و تسلیم اهداف شوم دشمنان نمی‌شوندسردار حسین زارع کمالی به توطئه و جنگ ترکیبی دشمنان به خصوص در زمان حال اشاره کرد و افزود: جنگ ادراکی و شناختی جزو برنامه اصلی استکبارجهانی علیه نظام است.

وی اظهار کرد: نیروهای مخلص و جانبرکف بسیج تا پای جان از نظام و انقلاب اسلامی جانانه دفاع می‌کنند و تسلیم اهداف شوم دشمنان نمی‌شوند.

به مناسبت هفته بسیج اجرای بیش از یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان یزد آغاز شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

                   

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha