یک کشته و ۹ نفر مصدوم در سه حادثه جداگانه در کرمانشاه

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: در سه حادثه جداگانه که در چند روز گذشته در استان به وقوع پیوسته است یک نفر جان خود را از دست داده و ۹ نفر نیز مصدوم شدند.

محمد باقر محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در نخستین حادثه که عصر روز گذشته روی داد یک مرد ۴۵ ساله بر اثر ریزش سنگ در کوه واسی جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه که در شهرک دانش کرمانشاه روی داد پس از گزارش های مردمی به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال‌ احمر استان بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کوهستان این جمعیت در کمترین زمان با تجهیزات لازم به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: نیرو های عملیاتی این جمعیت پس از تلاش فراوان و رها سازی جسد، فرد فوتی را تثبیت، به نقطه امن منتقل و پس از سه ساعت پیمایش در مسیرهای سخت گذر جسد را به پایین کوه انتقال دادند.

یک کشته و ۹ نفر مصدوم در سه حادثه جداگانه در کرمانشاه

محمدی یادآور شد: در یک حادثه دیگر براثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در شهرستان سرپل ذهاب سه نفر مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه نیز که شامگاه روز گذشته در محور سرپل‌ذهاب به قلعه شاهین روستای دارتوت روی داد بلافاصله تیم عملیات امداد و نجات پایگاه احمد ابن اسحاق قمی جمعیت هلال احمر شهرستان سرپل ذهاب به محل حادثه اعزام شدند.

 محمدی افزود: نیرو های امدادی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات کمک های اولیه سه نفر از مصدومین در این حادثه را به مرکز درمانی انتقال دادند.

یک کشته و ۹ نفر مصدوم در سه حادثه جداگانه در کرمانشاه

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  اظهار کرد: در یک حادثه رانندگی جداگانه دیگر نیز ۶  نفر بر اثر برخورد یک دستگاه سواری جک با خودرو سمند مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه برای نجات مصدومان این حادثه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل اعزام شد افزود:  در این حادثه که در محور کرمانشاه به روانسر روستای ورویس روی داده بود نیروهای امدادی این جمعیت پس از ارزیابی، و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ نفر از مصدومین در این حادثه را رهاسازی کردند و تحویل عوامل فوریت های پزشکی حاضر در محل دادند.

محمدی ادامه داد: دیگر مصدومان این حادثه نیز توسط عوامل فوریت های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha