۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۱۹
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84948058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح های جهادی برای جمع آوری و ساماندهی معتادان در البرز آغاز شده است

کرج - ایرنا - استاندار البرز اعلام کرد: طرح های جهادی برای جمع آوری ، ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر در مناطق مختلف این استان آغاز شده است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه  در بازدید میدانی از پروژه های عمرانی و اجتماعی استان البرز، با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه ها به منظور رفاه حال مردم، افزود: جمع آوری، ساماندهی و درمان معتادان متجاهر از جمله مطالبات جدی مردم است؛ بنابراین اردوگاه های ماده ۱۶ استان به سرعت در حال بهره برداری و ارائه خدمت هستند.
وی ادامه داد: اکنون براساس نیاز سنجی های صورت گرفته، استان البرز برای بیش از پنج هزار معتاد متجاهر و متکدی پرخطر  به تعدادی  اردوگاه ماده ۱۶ نیاز دارد.
استاندار البرز با بیان اینکه تمام شهرستان های استان باید مراکز نگهداری و بازپروری معتادان مجهز شود، گفت: اکنون تعدادی  سوله در ماهدشت کرج به مساحت  چهار هزار متر، مکان یابی شده و طی اقدامی جهادی درصدد راه اندازی آن ها هستیم.
وی افزود: معتادان متجاهر نیز بخشی از این جامعه هستند و باید برای بهبود، مهارت آموزی، اشتغال و بازگشت آنها به آغوش خانواده اقدام و برنامه ریزی کنیم.
عبداللهی در ادامه طی بازدید از اراضی نزدیک به بهشت امام علی (ع)  در محدوده جاده ماهدشت، اشتهارد، گفت: در این اراضی نیز امکان ساماندهی بیش از هشت هزار معتاد متجاهر، متکدیان، کودکان کار فراهم خواهد شد که به دنبال رفع موانع آن هستیم.
در ادامه بازدید میدانی از پروژه های عمرانی و اجتماعی استان البرز  استاندار از آرامستان بهشت امام علی (ع)  در جاده ماهدشت _ اشتهارد و روند ساماندهی گلزار شهدای آن، دیدن کرد.

 ۵۵ مرکز درمان میان‌مدت اعتیاد در استان البرزفعال است که  هفت هزار و ۵۰۰ نفر در سه ماهه نخست امسال و ۱۸ هزار نفر در سال گذشته از خدمات این مراکز بهره‌مند شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha