امام جمعه تربت حیدریه:بسیج، موتور پیشران و محرک نظام اسلامی است

تربت‌حیدریه- ایرنا- امام جمعه تربت‌حیدریه بسیج را موتور پیشران و محرک نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: همین تفکر متعالی امروز کشورهای منطقه و جهان اسلام را فرا گرفته‌ است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمد معلمی روز یکشنبه در دیدار با جمعی از بسیجیان این خطه به مناسبت آغاز هفته بسیج افزود: رسیدن به این جایگاه بدان خاطر است که بسیج تا امروز در همه صحنه‌های انقلاب و نظام، حضوری میدانی داشته‌ است.

وی ادامه داد: به همین خاطر است که آحاد مردم این سرزمین خود را از جنس بسیج می دانند و هر شخصی که دل در گرو انقلاب و نظام اسلامی دارد و در صحنه‌ها  حاضر است هر چند اسمش در این نهاد انقلابی نباشد بسیجی محسوب می‌شود.

امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امروز یمن، لبنان، عراق، سوریه و کشورهای آزادیخواه از تفکر بسیج الگو  و راه مبارزه با استکبار را در پیش گرفته اند.

معلمی افزود: همه کسانی که دغدغه انقلاب و نظام را دارند بسیجی خواند و افزود: فرقی نمی کند این فرد معلم در مدرسه، استاد در دانشگاه، پزشک در بیمارستان، کسبه، بازاری و یا کشاورز باشد چون همه اینها برای اعتلای کشور کار می‌کنند.

وی تصریح کرد: ایمان و بصیرت، مسیر حرکت بسیجی را مشخص می کند و این مسیر حرکت به فرموده حضرت امام(ره) به سمت استکبارستیزی است و لذا تشخیص اقدامات دشمن، بسیار مهم است اما آسان نیست زیرا ابهام و شبهاتش زیاد و همه نیازمند توجه و تبیین لازم است.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه نیز در این دیدار گفت: امسال ۱۵۰ برنامه‌ در هفته بسیج با محوریت جهاد تبیین  در ۳۶۹ پایگاه بسیج برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد افزود: گردهمایی متولیان محله اسلامی، کافه گفت‌ و گو در سطح مدارس متوسطه با محوریت جهاد تبیین، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، همایش بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و همایش تجلیل از فعالان جهادی با محوریت بسیج دانشجویی بخشی از برنامه‌های هفته بسیج است.

وی ادامه داد: همایش و رزمایش گردان‌های سایبری بسیج، همایش اقتدار بسیج، یادواره شهدای فرهنگی و شاهچراغ، همایش زیست عفیفانه، نشست فرماندهان بسیج، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و تجلیل از برترین‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج از دیگر برنامه‌های این هفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha