معاندان همه ظرفیت‌های خود را برای ضربه‌زدن به نظام بکار گرفته‌اند

اصفهان- ایرنا - فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: معاندان بدنبال شکست‌های پی در پی و مُفتضحانه در توطئه‌های پیشین، اکنون همه ظرفیت‌های خود را برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بکار گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، سرتیپ مجتبی فدا روز یکشنبه در آیین تشییع پیکر مطهر شهدای امنیت اصفهان که در میدان بزرگمهر این شهر برگزار شد، افزود: آمریکا و همدستانش در ۴۳ سال اخیر با طراحی انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها از جنگ تا تحریم، همه توان خود را بکار گرفت تا مانع گسترش انقلاب اسلامی شود.
وی افزود: استکبار در کنار دسیسه‌های مختلف اکنون همه قدرت رسانه‌ای خود را برای برای مایوس کردن مردم ایران بکار گرفته است چرا که موجودیت خود را با انقلاب اسلامی در معرض نابودی می‌بیند.
فرمانده سپاه صاحب زمان(عج) اصفهان افزود: در این شرایط، اصل روشنگری و تبیین اهمیت ویژه‌ای می‌یابد و از خواص و نخبگان انتظار می‌رود به این مهم توجه کنند.
سرتیپ فدا با بیان اینکه انقلاب و شاخصه‌های آن در سرتاسر جهان در حال گسترش است، تصریح کرد: گفتمان ایثار، مقاومت و شهادت اکنون بعنوان یک فرهنگ در مبارزه با قدرت‌های استکباری نهادینه شده است از این رو آمریکا و همدستانش، دیگر توان توطئه جدید علیه کشور و نظام ما را ندارند.
فدا با ابلاغ درود مقام معظم رهبری به مردم اصفهان، به رشادت‌ها و روحیه شهادت‌طلبی آنان اشاره و بیان کرد: انقلاب اسلامی به مردم ایران استقلال و عزت بخشید و شرایطی را ایجاد کرد که آنها روی پای خود بایستند.
فرمانده سپاه صاحب زمان(عج) اصفهان با بیان اینکه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روز به روز قویتر خواهد شد، افزود: ناتوانی حاکمان ظالم منطقه بویژه آل‌سعود در سال‌های گذشته مشخص شده است و آمریکا که بدنبال تأمین امنیت رژیم صهیونیستی است امروز به چنان ذلتی افتاده که دور سرزمین‌های اشغالی را حصار کشیده‌اند و همواره نگرانی در دل آنها وجود دارد.
سردار فدا افزود: دشمن پس از ناکامی در مذاکرات رفع تحریم‌ها، اراذل، سران گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی و برخی از چهره‌های فرهنگی و ورزشی را به خط کرد تا با انتشار تفرقه و شایعه، فتنه‌ای ضد ایران به راه اندازند، اما در این مسیر نیز ناکام ماند.
وی گفت: مردم ایران به دشمنان اجازه عمل ندادند و اعلام کردند که تا آخرین قطره خون پشتیبان انقلاب اسلامی و رهبر خود هستند.
سردار فدا با بیان‌اینکه توطئه‌های اخیر دشمن نیز سازمان یافته بود، افزود: دشمن با بکارگیری افراد خودفروخته بدنبال اجرای نقشه‌های شوم خود است و ما به این افراد هشدار می‌دهیم که مردم اصفهان با کوچکترین اشاره رهبر معظم انقلاب به میدان می‌آیند و تومار فتنه‌گران را در هم خواهند پیچید.
سرتیپ فدا تصریح کرد: در این زمینه ما اهل مماشات نیستیم چرا که امنیت و آرامش مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی افزود: با تلاش سربازان گمنام سپاه اصفهان و دستگاه‌های امنیتی تاکنون شش عامل حادثه تروریستی اصفهان دستگیر شده‌اند و تلاش برای دستگیری همه عوامل فتنه ادامه دارد.
فرمانده سپاه اصفهان:تصریح کرد: از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا عاملان جنایت‌های اخیر را به اشد مجازات برساند.
به گزارش ایرنا، آئین تشییع پیکرهای مطهر سه شهید امنیت اصفهان، صبح امروز یکشنبه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای ان شهر برگزار شد.
در این مراسم، مردم اصفهان با حضور پُرشور خود با رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند و یک‌ صدا ندای "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند.
بدنبال آشوب اغتشاشگران و ایجاد ناامنی در ملک شهر و خانه اصفهان، ۲ نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌های محمدحسین کریمی و محسن حمیدی که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان بودند توسط افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.
در این حمله مسلحانه تعدادی نیز مجروح شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ چراغی از ماموران یگان ویژه هم در زُمره مصدومان بود که با وجود تلاش کادر درمان بر اثر شدت جراحت وارد شده به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha