بسیج و سپاه در مقابله با توطئه ها خوش درخشیدند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تهاجم ترکیبی دشمن در ۶۰ روز گذشته گفت : در این حوادث سپاه و بسیج با هوشیاری در برابر توطئه ها و مقابله با آنها خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی روز یکشنبه در آیین آغازین هفته بسیج استان البرز، افزود: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر صحنه ها در نظام اسلامی با دعا، روحیه، انگیزه، شجاعت، پایداری، استقامت و صبوری به پیروزی رسیدند.

وی بیان داشت : امروز باید این دعا را زمزمه کنیم علاوه بر پیروزی سیاسی در عرصه ورزش نیز بر دشمنان ملت ایران پیروز شویم چرا که عرصه ورزش هم بخشی از رقابت های سیاسی به شمار می رود.

تویسرکانی با بیان اینکه بایستی این صحنه های بحرانی و چالشی را به نفع کشور برگردانیم، افزود: قطع ریشه این توطئه نیز با حرکت جهادی سپاه و بسیج و تمام نیروهای مسلح به لطف خداوند تحقق پذیر است .

وی پیامد جهاد را عزت، پیشرفت، استقلال، آزادی و رسیدن به رفاه و ثروت دانست و اظهار داشت: ما دست از پرچم جهاد برنمی داریم و این در حالی است که البرز در تمام دوران از دفاع مقدس و دیگر دوره ها پیشقدم بوده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ممکن است جوسازی کنند و بخواهند ما را بترسانند که شهید قاسم سلیمانی گفت که نترسید و نترسانید و کسی که می خواهد بترساند به دنبال شهوت و خیانت است.

وی با بیان اینکه آن ها با شعار «زن، زندگی، آزادی»به میدان آمدند، اضافه کرد: زن مسلمان و ناموس ما را می خواهند از ما بگیرند تا اسیر هوسرانان عالم بشود.

تویسرکانی گفت: با شعار «زندگی» آمدند که زندگی و کسب و کار و اقتصاد را مختل کنند و زندگی را بگیرند و «آزادی» را گفتند که آزادی ما را بگیرند و اسیر اسراییل و آمریکا کنند.

وی افزود: به تمام اقشار اعم از زن، مرد، بسیجی، روحانی، مسجدو قرآن حمله می کنند و به مظاهر دین و معنویت بی احترامی می کنند و تمام خواسته شان کنار هم بودن دختران و پسران در سلف در کنار هم است.

وی گفت: سه میلیون دانشجو و ۱۳ میلیون دانش آموز داریم ولی در این روزها با جنگ رسانه ای حتی نتوانستند ۱۰ هزار نفر هم برای این اعمالشان به میدان بیاورند در حالیکه این تعداد هم زیاد است و خرمشهرهایی است که به اسارت دشمن درآمده است.

تویسرکانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر اساس اراده الهی و خلوص و شهامت شما جهادگران به ثمر می رسد، افزود: در این روزها ۴۰ شهید بسیجی دادیم که همه مظلومانه و بی سلاح به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: این شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی است و رهبری حکیم، فرزانه، بصیر، هوشمند و مشرف به مسایل جهانی داریم که پرچمدار حق و عدل است و باید کینه چنین رهبری را داشته باشند زیرا سد محکمی در برابر تصرف آن ها بر انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha