رسالت بسیج مقابله با جنگ ترکیبی و دسیسه‌های دشمن است

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مهمترین رسالت بسیج در زمان حالT مقابله با جنگ تمام عیار ترکیبی و دسیسه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام محمدحسین متوسل روز دوشنبه به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جنگ ترکیبی، روانی و تبلیغاتی دشمنان با همت بسیج و هوشیاری آحاد مردم منجر به شکست می‌شود.

رسالت بسیج مقابله با جنگ ترکیبی و دسیسه‌های دشمن است

وی با بیان اینکه دشمنان در ۴۳ سال گذشته از تمامی ابزارها و اهرم‌ها برای شکست دادن نظام اسلامی ایران استفاده کردند، ادامه داد: وحدت کلمه آحاد مردم موجب شکست استکبار است و نقش بسیج بر اساس وصایای حضرت امام راحل (ره) و توصیه‌های مقام مظم رهبری در حفظ عزت و اقتدار کشور بی بدیل بوده است.

همه تلاش دشمن است که با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های وابسته خود نسبت به تضعیف اهداف و آرمان انقلاب اسلامی تلاش کند که بصیرت همگان و حضور مردم در میدان موجب ذلت و رسوایی معاندان و منافقان استمتوسل اظهار کرد: همه تلاش دشمن بر این است که با بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های وابسته خود، نسبت به تضعیف اهداف و آرمان انقلاب اسلامی تلاش کند که بصیرت همگان و حضور مردم در میدان حاصل آنان ذلت و رسوایی خواهد بود.

وی تاکید کرد: فرهنگ ناب بسیجی همان چیزی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس آن را به عینه دیدیم و موجب شکست دشمنان و پیروزی رزمندگان اسلام شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره در مقاطع مختلف نقشه راه حرکت مردم و مسئولان را مشخص می‌کنند و در این برهه به جهاد تبیین تاکید خاص دارند، جهاد تبیین و تلاش برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب راه برون رفت از مشکلات و توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی است و همه باید برای تحقق آن در میدان حضور فعال داشته باشند.

هفته بسیج فرصتی است که باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی مردم به خصوص نسل جوان را با اهداف این نیروی مردمی و انقلابی آشنا کنیممتوسل گفت: هفته بسیج فرصتی است که باید با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و بصیرتی آحاد مردم به خصوص نسل جوان را با اهداف این نیروی مردمی و انقلابی آشنا کنیم.

این مسئول بیان کرد: اگر روحیه و فرهنگ دوران هشت سال دفاع مقدس در جامعه و بین اقشار مختلف نهادینه شود هیچ دشمنی جرات تضعیف کشور و نظام اسلامی را نخواهد داشت.

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان یزد اجرای می‌شود و ۳۲۰ هزار نفر عضو بسیج هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha