۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84948646
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شگفتانه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر سمنان چیست؟

سمنان- ایرنا- مسئول بسیج رسانه استان سمنان گفت: مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر استان تا ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ تمدید شد و این دوره شگفتانه ویژه‌ای همزمان با جام جهانی فوتبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود احمدی روز یکشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های ششمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان سمنان در سالن جلسات معاونت علمی و پژوهشی سپاه استان بیان کرد: ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با توجه به استقبال اصحاب رسانه تا ۲۰ آذر ماه تمدید شد و علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی افزود: تفاوت ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با سال‌های گذشته در بحث داوری این دوره از جشنواره است به این صورت که تلاش شده است بر اساس تجربه از داوران غیربومی استان نیز در موضوع ارزیابی آثار استفاده شود و همچنین ظرفیت داوران بومی استان سمنان برای سایر استان‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی تصریح کرد: دیگر تفاوت این دوره که برای نخستین بار اتفاق می افتد، برگزاری کارگاه تخصصی قبل‌از برنامه اختتامیه جشنواره است.
مسئول بسیج رسانه استان سمنان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که در ایام برگزاری بازی‌های جام‌جهانی فوتبال قرار داریم و در راستای حمایت از تیم ملی ایران، شگفتانه ای با عنوان «قهرمانان ملی در مستطیل سبز» به موضوعات این جشنواره اضافه شد که علاقه مندان می توانند آثار خود را در این زمینه نیز تا ۲۰ آذر ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha