۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84948665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار حزنی: مردم در راس ارائه خدمات سپاه هستند

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۰۲
کد خبر: 84948665
سردار حزنی: مردم در راس ارائه خدمات سپاه هستند

گرگان - ایرنا - معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر وقت به مردم احترام کردیم و آنها در راس ما بودند، ما در راس قرار گرفتیم و همین مهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ضیاء‌الدین حزنی عصر یکشنبه بیست و پنجمین مرحله استانی به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت شهدای شاهچراغ شیراز عصر یکشنبه در مصلی نمازجمعه شهر بندرگز، افزود: برای ما مردم یاری و مردم دوستی مهم بوده و هست و امیدواریم چنین کمک مومنانه تداوم داشته باشد.

وی ادامه داد:  بسبج و سپاه کارهای زیاد و ارزشمندی انجام داده است و کسانی که از این موضوع خوشحال می‌شوند،برای ما  اصل است .

وی بر جلب رضایت مردم مستضعف و ضعیف با ارائه خدمات تاکید کرد.

فرمانده سیاه نینوا گلستان هم با تبریک گرامیداشت هفته بسیج، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶۰۰ هزار بسته معیشتی و به ارزش تقریبی هر بسته ۳ میلیون ریال به نیازمندان استان تقدیم شده است.

سردار حزنی: مردم در راس ارائه خدمات سپاه هستند

سردار علی ملک شاهکوهی افزود: علاوه بر این ۳سه هزار و ۲۰۰ پرس غذا، چهار هزار و ۵۰۰ کارت هدیه، ۷۳۱ سری جهیزیه، ۳۲ هزار بسته پوشاک و لوازم بهداشتی، ۴۳ هزار بسته نوشت افزار نیز توزیع شده است.

فرمانده سیاه نینوا گلستان از وجود سه هزار و ۲۰۰ گروه جهادی سازماندهی شده در استان خبر داد و گفت: از این تعداد برای هزار گروه جهادی مجوز فعالیت صادر و تحویل آنها شده است.

وی ادامه داد: اکنون ۱۶ قرارگاه جهادی در سراسر استان راه‌اندازی شده است که در حوزه‌های فرهنگی، اشتغال، آموزشی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی ارائه خدمات می‌دهند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: خدمات گروه‌های جهادی، امیدآفرینی است و اعضای گروه‌های جهادی هم از اقشار مختلف تشکیل شده است.

سردار حزنی: مردم در راس ارائه خدمات سپاه هستند

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان مناطق محروم نداریم بلکه مناطق کم برخوردار وجود دارد، گفت: محرومیت‌های روستایی در گلستان به برکت پیروزی انقلاب اسلامی رفع شده و فعالیت گروه‌های جهادی در رفع کمبودهای و پیشرفته توسعه است.

به گفته وی از بدو تاسیس بسیج سازندگی در استان سه هزار و ۴۱۰ طرح عمرانی اجرا و بهره شده است.

فرمانده سیاه نینوا گلستان همچنین از دریافت چهار هزار میلیارد ریال اعتبار از محل اشتغالزایی تبصره ۱۶ برای بسیج سازندگی استان در سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: این اعتبار در اختیار جوانان بیکار واجد شرایط استان قرار داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha