۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84948672
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پخش جام جهانی فوتبال در فضای عمومی منوط به مصوبه شورای تامین است

همدان- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پخش رقابت‌های جام جهانی فوتبال در یکی از اماکن ورزشی یا فرهنگی در گروی صدور مصوبه از سوی شورای تامین این استان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود ویژه روز یکشنبه در دیدار با علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: فضاسازی و تبلیغات محیطی رقابت‌های جام جهانی فوتبال براساس مصوبه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی و در راستای شور و نشاط اجتماعی باید با همکاری ورزش و جوانان و شهرداری انجام گیرد و البته در صورت تصویب شورای تامین استان، مسابقات این جام در یکی از اماکن ورزشی یا فرهنگی همدان اکران خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مسابقات جام جهانی فوتبال صحنه شور و هیجان آحاد مردم به خصوص جوانان است، بیان کرد: نیاز است با اجرای برنامه‌های متنوع نسبت به ایجاد فضای لازم برای لذت بردن از این رویداد جهانی اقدام شود.

ویژه ادامه داد: همزمان با شروع جام جهانی فوتبال، پویش "هوادار" برای حمایت از تیم ملی فوتبال ایران، در استان همدان راه‌اندازی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: طرح‌ پویش هواداری و حمایت از تیم ملی نباید منحصر به مرکز استان شود و در شهرستان‌هایی که ظرفیت‌های مناسبی دارند باید با هماهنگی شورای تامین امکان پخش عمومی بازی‌ها را فراهم کرد.

علی حقیقی افزود: فوتبال به عنوان پرمخاطب‌ترین ورزش در بین آحاد جامعه از محبوبیت خاصی برخوردار است و جام جهانی فرصت بسیار خوبی برای ایجاد شور و نشاط سالم در فضایی ورزشی برای جوانان است.

جام جهانی ۲۰۲۲ فوتبال از ساعاتی دیگر به میزبانی کشور قطر آغاز خواهد شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا دوشنبه در اولین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف انگلیس می‌رود.

ایران در گروه دوم با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز همگروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha