۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84948689
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس هیات بدمینتون کردستان انتخاب شد

۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۳۱
کد خبر: 84948689
رییس هیات بدمینتون کردستان انتخاب شد

سنندج- ایرنا- "مرتضی فاتحی پور" با کسب ۱۶ رای از مجموع ۱۷ رای ماخوذه، توانست ریاست هیات بدمینتون کردستان را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس فدراسیون بدمینتون روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات بدمینتون کردستان در سنندج اظهار داشت: کردستان ورزشکاران مطرحی را در سطح ملی در رشته بدمینتون دارد.

وی اضافه کرد: وضعیت ایستا در رشته بدمینتون کردستان باید به حرکت تبدیل شود و این مساله در یک سال گذشته در استان سرعت مشهودی داشته است.

رییس فدراسیون بدمنیتون با بیان اینکه سال گذشته رده هفتم بدمینتون فدراسیون اختصاص به کردستان داشت، اضافه کرد: ارزیابی می شود که این هیات با رییس جدید و نیز حمایت مدیرکل بتواند هیات پویایی در استان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این نشست اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا بدمینتون کردستان به دوره طلایی خود برگردد و این مهم با همراهی اعضای هیات و ورزشکاران این رشته ورزشی قابل تحقق است.

حامد جولایی با بیان اینکه باید از ظرفیت آموزش و پرورش، دانشگاه، شهرداری و کارگران برای این تقویت رشته ورزشی دانشگاهی استفاده کرد، یادآور شد: همراهی لازم بین هیات بدمینتون و این نهادها وجود ندارد در حالی که تعامل مهمترین راه موفقیت در پیشبرد اهداف هیات‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: استعدادیابی پایه باید از سطح مدرسه آغاز شود، همانگونه که در کُشتی اینگونه عمل شد و از هزار ورزشکار به هفت هزار نفر رسیدیم و زمینه برای پرورش استعداد در این رشته افزایش چشمگیری یافت و باید در دیگر رشته های ورزشی نیز اینگونه عمل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: شهرداری هم با راه اندازی پارک‌هایی برای فعالیت پیشکسوتانی که در بدمینتون حرف برای گفتن دارند، می تواند به تقویت این رشته کمک کند.

جولایی با تاکید بر آمادگی میزبانی از مسابقات ملی در همه شهرستانهای استان، افزود: در حال حاضر تنها در دیواندره ورزشکاران بدمینتون فعال هستند و سنندج به تنهایی توان تغذیه کل استان را ندارد و باید رقبایی در دیگر شهرستانها پرورش داده شود تا زمینه رشد بدمینتون به وجود آید.

در این مجمع شیرین پرموز به عنوان نایب رئیس بانوان، قاصدک یزدان‌پرست به عنوان خزانه‌دار، محمد جمال کرمی به عنوان عضو هیات رئیسه و زانیار سیار به عنوان خبره ورزشی با کسب حداکثر آرا، اعضای هیات رئیسه هیات بدمینتون استان کردستان را تشکیل دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha