دولت سیزدهم گام‌های موثری در ارتقای شاخص‌های بهداشتی چابهار برداشته است

چابهار- ایرنا- نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم اقدامات موثری برای ارتقای شاحص‌های بهداشتی چابهار از جمله تامین اعتبار بیمارستان پلان، رفع مشکل اعتباری بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی این شهر و احداث مجتمع عالی سلامت در نیکشهر برداشته است.

معین الدین سعیدی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:با تلاش‌های انجام شده مجوز ماده ۲۳(مشکلات پیش روی تخصیص اعتبار) برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار اخذ شده و بزودی اتفاقات خوبی در حوزه سلامت این شهرستان رخ خواهد داد.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند از سوی دولت سیزدهم در حال انجام است که مهمترین آن اخذ مجوز ماده ۲۳ برای بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار بوده است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌اینک بیمارستان در حال ساخت پلان به طور کامل تامین اعتبار و در بودجه امسال نیز گنجانده شده و امیدوارم تا اواخر سالجاری به بهره برداری برسد که با این اقدام تحولی در حوزه بهداشتی پلان خواهد افتاد.

وی بیان کرد: احداث دانشکده پرستاری چابهار از دیگر اقدامات خوب وزارت بهداشت دولت سیزدهم است که این نیز از مهمترین اقدامات برای ارتقای شاخصهای بهداشتی و درمانی در این شهرستان بود و از بهمن ماه سال گذشته نیز در چهار رشته دانشجو پذیرش کرده و بدنبال اخذ مجوز رشته‌های بیشتری برای دانشکده هستیم.

سعیدی گفت: مجوز احداث مجتمع عالی سلامت هم برای شهرستان نیکشهر اخذ شده و مقرر شد از مهرماه سالجاری دانشجو پذیرش کند.

وی ادامه داد: یکی از آرزوها و درخواست‌های مهم مردم جنوب سیستان و بلوچستان بویژه ساحل نشینان چابهار استقلال دانشگاه علوم پزشکی بود که در سفر شهریور ماه پارسال رییس جمهور که یکی از مطالبات مردم بود هم‌اینک با گام‌های استوار دولت سیزدهم در کمتر از چند ماه به تحقق پیوست.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اینکه یکی از آرزوهای دیرینه مردم چابهار در راستای برخورداری از کیفیت بهداشتی و درمانی استاندارد و مطلوب تحقق می‌یابد جا دارد از همه تلاشگران بویژه شخص آیت الله رئیسی قدردانی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha