۲۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 84948761
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مشکلات آب شرب ۸۰ روستای استان گلستان حل شد

گرگان - ایرنا ‌- فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مشکلات آب شرب ساکنان ۸۰ روستای این استان در قالب «طرح جهاد آبرسانی» که از ابتدای امسال آغاز شده، حل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار علی ملک‌شاهکوهی شامگاه یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی روستای «جهان‌تیغ» در بخش بهاران شهرستان گرگان، افزود: حل مشکلات آبرسانی به این تعداد روستاهای استان با اجرای طرح‌های ایجاد یا نوسازی خط انتقال و شبکه آبرسانی، حفر چاه، ساخت مخزن آب و ایستگاه پمپاژ بوده است.

به گفته وی، نصب دستگاه شمارشگر آب در روستاها جزو تعهد بسبج سازندگی در اجرای طرح جهاد آبرسانی نبوده که بنا به درخواست شرکت آب و فاضلاب استان، اجرا می‌شود.

سردار ملک‌شاهکوهی افزود: طرح جهاد آبرسانی به ۴۸۰ روستای دارای تنش آبی در استان مطابق تفاهم‌نامه انجام شده با شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری به اجرا درآمده است.

وی خطاب به اهالی روستای «جهان‌تیغ» شرکت‌کننده در مراسم بهره‌برداری از طرح آبرسانی، گفت: همواره قدردان آب در اختیار باشید و از این نعمت خدادادی با خوبی استفاده کنید.

امام جمعه بخش بهاران شهرستان گرگان هم با تاکید بر ارائه خدمات به مردم از سوی مسوولان دستگاه‌ها، گفت: ما مسوولان دستگاه‌های دلسوز زیاد داریم که مجاهدانه، بی‌منت و شبانه‌روز برای مردم کار می‌کنند.

حجت‌الاسلام علی رضازاده تاکید کرد: مسوولان دستگاه‌ها باید بیش از گذشته خدمات بسیج را در ارائه خدمات به مردم، الگو و سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

در پایان مراسم با حضور سردار ضیاءالدین حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسوولان دستگاه‌های مرتبط از طرح آبرسانی به روستای «جهان‌تیغ» بخش بهاران شهرستان گرگان در منزل یکی از خانواده معظم شهدای ابن روستا بهره‌برداری شد.

طرح نوسازی شبکه آبرسانی روستای «جهان‌تیغ» یا بیش ار ۳۵۰ خانوار و هزار و ۱۰۰ نفر جمعیت از چهار ماه قبل توسط بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان آغاز شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha