مدارس نوبت عصر خراسان رضوی امروز ۲ ساعت زودتر تعطیل می‌شود

مشهد-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به انجام بازی تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه امروز عصر برگزار می‌گردد مدارس نوبت عصر استان با ۲ ساعت تعطیلی زودتر در ساعت ۱۵ تعطیل می‌شود.

سید امیر شوشتری روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیران مدارس با انجام هماهنگی لازم با اولیای دانش آموزان به منظور جا به جایی و بازگشت دانش آموزان به منزل طی امروز ۳۰ آبان در این زمینه همکاری لازم را دارند.

وی ادامه داد: این اقدام با هدف حمایت از تیم ملی فوتبال و نیز فراهم شدن فضای لازم برای تماشای بازی‌های تیم ملی در کنار خانواده گرفته شده است.

تیم ملی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی و انجام قرعه کشی، با تیم های ملی انگلیس، ولز و آمریکا هم گروه شد و طبق برنامه به ترتیب در روزهای ۳۰ آبان، چهارم و هشتم آذرماه در ورزشگاه های خلیفه، احمد بن علی و الثومه قطر به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

در این دوره همانند دوره قبلی جام جهانی، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران است و از هم اکنون میلیون ها ایرانی چشم انتظار رقابت تیم ملی ایران و افتخارآفرینی ملی پوشان در این رقابت ها هستند.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک و نیم میلیون دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha