۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84949383
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار همدان: دولت توان ایجاد تحول در حوزه فرهنگ را دارد

همدان-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم توان و ظرفیت ایجاد تحول در بخش اجتماعی و فرهنگی را دارد.

حسن رضانیا روز دوشنبه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان همدان با اشاره به اینکه دولتمردان باید با توجه بیشتر به مسائل فرهنگی، خدمت به مردم را در دستور کار خود قرار دهند اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت ها و توان مدیریتی مطلوب در سطح این استان می توانیم وضع موجود را بهبود ببخشیم.

وی تصریح کرد: مدیران استان همدان با نگاه آسیب شناسی پای آرمان‌ها و اصول نظام اسلامی ایستاده اند و باید برای رفع مشکلات کنونی راهکار و پیشنهاد ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: نتیجه کم کاری و عقب ماندگی هایی که از گذشته دامن گیر این دولت شده نباید فراموش شود و از دولتی که یک ساله روی کار آمده هم نباید انتظار معجزه داشت.

رضانیا اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم می تواند کاستی‌ها و عقب ماندگی های گذشته را جبران کند و ما مسوولان نیز با افتخار از آرمان‌های این دولت دفاع می کنیم.

وی تصریح کرد: این همه دشمنی و ستیز و طراحی های معاندان نسبت به جمهوری اسلامی برای این است که دشمن درک کرده که مسیر درستی را انتخاب کردیم اما خودمان در غفلت هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی با تمام کاستی و تحریم‌های ظالمانه دستاوردهای چشمگیری در عرصه های مختلف بدست آورده که غیر قابل انکار است.

رضانیا افزود: این نشان می دهد که در مسیر رسیدن به ایران قوی حرکت می کنیم و اگر این مسیر اشتباه بود دشمن نقشه ها را علیه نظام طراحی نمی کرد.

وی با اشاره به اینکه آینده این کشور درخشان است اظهار داشت: دشمن از رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف هراس دارد و باید تلاش کنیم که با یک رویکرد تحولی و امید به آینده برای اصلاح وضعیت موجود اقدام کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان تصریح کرد: اتفاقات ۲ ماه اخیر در کشور نشان داد که نقشه ها و تیر دشمنان برای ایجاد ناامنی و آشوب در کشور با درایت رهبری، بیداری ملت و تدابیر دستگاه‌های اجرایی به سنگ خورده است و نمی‌توانند هیچ غلطی بکنند.

وی افزود: حوادث شکل گرفته در کشور باید با رویکرد فرهنگی و اجتماعی ریشه یابی، در علل بروز این حوادث تامل و راهکار های اجرایی از سوی دستگاه‌ها ارائه و وضعیت موجود اصلاح شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha