بوشهر آماده پذیرایی از گردشگران پاییزی و زمستانی است

بوشهر_ ایرنا_ شهردار بندر بوشهر گفت: با رفع یک سری کمبودها و ارتقاء زیرساخت ها، بوشهر آماده پذیرایی از گردشگران در فصول پاییز و زمستان است.

به گزارش ایرنا، حسین حیدری روز دوشنبه در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرداری بندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به آب و هوا و شرایط اقلیمی مناسب بندر بوشهر، انتظار می رود که در فصول پاییز و زمستان، شاهد حضور گسترده ای از هم وطنان در این بندر باشیم.

وی افزود: هر چند طی یک سال گذشته شاهد بهبود و ارتقاء زیرساخت های گردشگری در مرکز استان بوشهر هستیم، اما نیاز است که با رفع یک سری از کمبودها، زمینه جذب و ماندگاری بیشتر گردشگران فراهم شود.

شهردار بندر بوشهر تصریح کرد: جانمایی فضا برای برپایی چادر در نقاط مطلوب، ایجاد سرویس های بهداشتی، تعیین و جانمایی پارکینگ برای خودروهای گردشگران به خصوص در نقاط ساحلی و پیگیری برای انتخاب سرمایه گذار مناسب در جهت نوسازی و بهره برداری از ساختمان‌های نگین، رافائل و فانوس دریایی از جمله مهمترین برنامه های شهرداری در افق پیش رو برای جذب گردشگر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات حوزه شهری، وضعیت ناهمگون روشنایی معابر و فضای سبز است که در قالب یک برنامه جامع و مدون، سعی می شود مشکلات این بخش به حداقل برسد.

حیدری ادامه داد: در قالب زبباسازی شهری و ارائه یک هویت مشخص از اقلیم، فرهنگ و بافت شناسی ساختار زندگی مردم، به دنبال این هستیم که المان هایی هم نشان با این شاخص ها در سطح معابر اصلی و بوستان های شهری جنمایی و نصب شود.

وی با اعلام این که بندر بوشهر مستعد برای سرمایه گذاری است، گفت: در قالب بسته های حمایتی و روان سازی ساختارهای سرمایه گذاری، به دنبال جذب سرمایه هستیم.

شهردار بندر بوشهر، ادامه داد: به دلیل تمرکز نکردن بر بخشی از کدهای درآمدی، شاهد محقق نشدن درآمدهایی در این بخش هستیم که سعی می کنیم با استفاده از ابزار قانونی این کدها فعال شود.

وی بیان کرد: همکاران ما در شهرداری، اقدام به تعریف کدهای جدید درآمدی کرده اند که هیچ گونه فشاری بر مردم ایجاد نمی کند اما می تواند در افزایش پایدار بودجه شهرداری و توسعه شهری، نقش آفرین باشد.

شهردار بندر بوشهر گفت: مردم حق دارند بدانند که هزینه هایی که در قالب مختلف، به شهرداری پرداخت می کنند در چه مسیر هزینه می شود که بنا داریم اطلاع رسانی شفاف و به هنگامی به خصوص در پروژه های جدید انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha