فرماندار خواف تسریع در انتصاب مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان را خواستار شد

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت:چندین ماه برای بررسی و تصمیم گیری در مورد انتصاب مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گذشته و اکنون وقت اقدام است و  بایستی در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف وضعیت مدیریت این شبکه اقدام شود.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف مهدی عباسپور افزود:متاسفانه این شهرستان مورد کم توجهی و کم لطفی مدیران استانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته است تا جایی که در طول یک سال گذشته شاهد تعویض سه مدیر در شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف بوده ایم.

وی با اشاره به کمبود شدید تجهیزات پزشکی در شهرستان خواف تصریح کرد:این در حالی است که خواف از لحاظ وسعت، پهناورترین شهرستان استان خراسان رضوی است.

فرماندار خواف با اشاره به نارضایتی عمومی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این شهرستان گفت: مردم این منطقه همواره از نحوه ارائه خدمات و کمبود شدید تجهیزات پزشکی گلایه مند هستند.

عباسپور افزود: به خوبی واقف هستیم که مردم در شرایط اقتصادی خوبی نیستند از این رو مدیران به عنوان خادمان مردم باید تمام تلاش و وقت خود را صرف کاهش مشکلات و دردهای آنان کنند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان خواف همواره از حق مردم این دیار دفاع می کنم تا بیشتر از این در رنج و مشکلات نباشند.

شبکه بهداشت و درمان شهرستان خواف از شهریور ماه امسال با سرپرستی اداره می شود و اهتمام مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به انتصاب مدیر ثابت و پایدار برای این شبکه و توجه به کاهش مشکلات و کمبود تجهیزات پزشکی و بهداشتی و درمانی از جمله مطالبات مردم شهرستان خواف است.

شهرستان خواف یکی از شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و نیشابور و دانشکده علوم پزشکی تربت‌جام است.

مرکز شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha