پدر شهید احمدی روشن: دانشگاهیان در جهاد تبیین پیشگام باشند

یزد- ایرنا- پدر شهید مصطفی احمدی روشن از دانشمندان هسته‌ای کشور گفت: دانشگاهیان و نخبگان علمی و فرهنگی برای اجرای جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، باید همیشه پیشگام باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رحیم احمدی روشن سه‌شنبه شب به مناسبت هفته بسیج در همایش پیشگامان رهایی در دانشگاه فرهنگیان یزد افزود: با تحقق جهاد تبیین و بیان برکات و ثمرات نظام و انقلاب اسلامی، توطئه جنگ ترکیبی دشمنان شکست می‌خورد.

وی با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته انقلاب اسلامی با وجود تمامی تحریم‌ها و تهدیدها برکات فراوان در زوایای مختلف به همراه داشته است، ادامه داد: باید در قالب جهاد تبیین دانشجویان انقلابی و بسیجی و طلاب فداکار و مومن در تمامی عرصه‌ها پیشقدم باشند و رسالت ملی و الهی خود را انجام دهند.

پدر شهید احمد روشن با تبریک هفته بسیج از رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان دلاور در دوران هشت سال دفاع مقدس که برای دفاع از کشور تا پای جان ایستادگی کردند، قدردانی کرد و گفت: حضور بسیج در صحنه و دفاع از کشور اساسی‌ترین رسالت است که باید تداوم داشته باشد.

ولایتمداری آحاد مردم و دانشگاهیان و تلاش برای حل و فصل مسایل باید همواره در راس برنامه‌هایی باشد که صورت می‌گیرد و دانشگاهیان در کنار تحصیل علم و دانش رسالت دینی و انقلابی خود را در تداوم راه شهیدان انجام دهنداحمدی روشن بیان کرد: ولایتمداری آحاد مردم و دانشگاهیان و تلاش برای حل و فصل مسایل باید همواره در راس برنامه‌هایی باشد و دانشگاهیان در کنار تحصیل علم و دانش رسالت دینی و انقلابی خود را در تداوم راه شهیدان انجام دهند.

وی در خصوص توطئه‌های مختلف دشمنان علیه کشور در سال‌های گذشته و حوادث اخیر نیز گفت: ملت ایران تا پای جان از نظام و کشور خود دفاع می‌کند و با هوشیاری و بصیرت تسلیم اهداف دشمنان به خصوص جنگ روانی و تبلیغاتی آنها نمی‌شود.

احمدی روشن از اینکه طلاب و دانشجویان در کنار هم با تعامل در راستای اهداف نظام فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهند، قدردانی کرد و گفت: باید با درک شرایط با همکاری در کنار مردم و مسئولان، همه برای موفقیت کشور تلاش‌ کنیم.

ضرورت حضور فعال دانشگاهیان و طلاب در میدان عمل

وی گفت: حضور فعال طلاب و دانشجویان در میدان عمل و فعالیت جهادی و انقلابی در راستای اهداف انقلاب به خصوص داشتن بینش و بصبرت یک ضرورت است و همین برنامه‌ها و تلاش‌ها ضامن عزت و اقتدار در مقابل توطئه دشمن محسوب می‌شود.

پدر شهید احمدی روشن: دانشگاهیان در جهاد تبیین پیشگام باشند

در این مراسم از مجاهدت جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های یزد و طلاب حوزه‌های علمیه تجلیل به عمل آمد.

استان یزد 320 هزار بسیجی دارد، در هفته بسیج یک هزار و ۵۰۰ برنامه در استان برگزار می‌شود .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha