۲ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 84950966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهم زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن به نسبت جمعیت آن ۴۰ درصد بیشتر است

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: طبق برنامه‌ ابلاغی در طرح ملی مسکن، سهم این استان به نسبت جمعیت آن در کشور ۴۰ درصد بیشتر تخصیص و به لحاظ استقبال بالا از طرح، این سهم از ۵۰ هزار واحد مسکونی به ۷۰ هزار واحد مسکونی افزایش یافته است.

رضا خواجه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه واحدهای مربوط به طرح نهضت ملی مسکن در این استان طی چهار سال احداث و واگذار می شود، افزود: اغلب متقاضیانی که وجه اولیه این واحدها را پرداخت کرده بودند، با همکاری اداره کل راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ساخت واحدهای مسکونی آنها تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: در شهر زنجان نیز ۳۶۸ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با همکاری اداره کل راه و شهرسازی در دست احداث است و از طرفی اتمام اجرای پروژه های مسکن ملی، به زمان صدور پروانه ساختمانی آنها بستگی دارد.
خواجه ای اظهار داشت: عملیات اجرایی یک‌هزارو ۷۳۲ واحد مسکونی آغاز شده و یک‌هزارو ۴۰۳ واحد نیز در دست طراحی است که در زمان بندی تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.
وی یادآور شد: ۱۵ هزارو ۸۳۴ نفر در استان زنجان در شهرهای با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد چهار هزارو ۶۰۰ نفر نهایی شده است.
این مسوول خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن یک نهاد انقلابی و تخصصی است که همواره در ارائه خدمات به روستائیان پیشگام بوده و در این میان روستاییان نگاه ویژه ای به این نهاد دارند چرا که فعالیت های گسترده آن با زندگی روستانشینان عجین شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha