نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی در کرمانشاه گشایش یافت

کرمانشاه - ایرنا - نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی با حضور تولیدکنندگانی از استان‌های مختلف کشور در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در بوستان شاهد گشایش یافت.

مسوول روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور ۴۰ تولید کننده مبلمان و صنایع چوبی از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کرمانشاه و همدان از روز گذشته دایر شده است.

«حامد وفاپور» افزود: در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع در محل نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در پارک شاهد دایر شده است انواع انواع مبلمان راحتی، کلاسیک و استیل، سرویس خواب، میز غذاخوری، دکوراسیون داخلی و کالای خواب را به معرض دید عموم علاقمندان گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی تا پنجم آذرماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

وفاوپور با بیان اینکه این دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی است که به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است ادامه داد: در طول یکماه گذشته این استان میزبان ۲ نمایشگاه دیگر شامل صنایع دستی و تجهیزات پزشکی نیز بوده است.

وی افزود: این نمایشگاه با هدف برقراری ارتباط بدون واسطه میان مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان معتبر کشور، معرفی فرهنگ و محصول ایرانی به مردم و خرید لوازم‌ خانگی به قیمت مناسب دایر شده است.

به گزارش ایرنا، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه واقع در بوستان شاهد در بلوار شهید بهشتی واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha