فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی: گروه‌های جهادی از رویش‌های انقلاب است

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه گروه های جهادی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند، گفت: گروه‌های جهادی از رویش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» عصر چهارشنبه در آیین بازدید از گروه‌های جهادی مستقر در روستای سیل زده آهنگران در جمع خبرنگاران افزود: گروه‌های جهادی با فرهنگ و روحیه بسیجی پیشگام در امر محرومیت زدایی هستند و امروز جوانان و نوجوانان زیادی در قالب گروه های جهادی نقش آفرینی می کنند.

وی بیان کرد: بسیج نمایشگاه ظرفیت های عظیم ملت عاشورایی ایران و نمایانگر تمام فضیلت های انقلابی است که با الگوی عاشورا توانسته جوانان و نوجوانان زیادی را برای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلامی به خط کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: فضای فعالیت بسیج میدان‌های جهاد و خدمت به مردم است و منطق بسیج در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

سردار کریمی عنوان کرد: ایران اسلامی با فرهنگ بسیجی و جهادی همیشه پیروز میدان های نبرد است و به طور قطع، رمز موفقیت ملت در گام دوم انقلاب، بسیجی عمل کردن و جهادی رفتار کردن است.

وی الگوی رفتاری جهادگران را مدل دفاع مقدسی دانست و گفت: به برکت طنین انداز شدن روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در میان جوانان و نوجوانان و در راستای خدمت به مردم و محرومان بیش از هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصصی در سطح استان مرکزی فعال است و یکی از عرصه های مهم‌ فعالیت جهادگران ساخت مسکن محرومان است که با توجه به سیل آهنگران گروه های جهادی از ابتدای سیل در این روستا حاضر شدند و خدمات تخصصی ارائه می دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: گروه های جهادی شرکت های صنعتی با ساخت و نصب اسکلت های ساختمان ها در روستای آهنگران فراهان کارنامه درخشانی کسب کردند.

کریمی اظهار داشت: ساخت ۲۸ واحد مسکونی در روستای آهنگران توسط بسیج سازندگی در دستور کار است و برخی از این واحدها پیشرفت های قابل توجهی دارند.

آهنگران، نام روستایی از بخش مرکزی شهرستان فراهان در استان مرکزی، با ۱۲۰ خانوار است که جمعیت آن حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ نفر است و این روستا دارای آب و هوای معتدل خشک است که در مسیر جاده اصلی اراک به فراهان قرار دارد.

این روستا در هفتم مرداد ۱۴۰۱ در اتفاقی نادر در ۴۰ دقیقه بارش ۷۲ میلیمتری دچار سیل شدید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha