۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84952102
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوان روئینگ همدان در اندیشه مدال‌های آسیایی

همدان- ایرنا- مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در حالی از دهم آذرماه جاری به میزبانی شهر پاتایا کشور تایلند آغاز می‌شود که همدان با بیشترین سهمیه ملی پوش، به دنبال کسب مدال‌های خوش رنگ آسیایی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از ترکیب هشت نفره تیم ملی روئینگ بانوان کشور سه قایقران از همدان به این مسابقات اعزام می‌شود که هر سه سابقه کسب نشان در میادین ملی و بین المللی را دارند.

مریم کرمی، کیمیا زارعی، مریم امیدی‌پارسا سه قایقران همدانی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا هستند که باید در ۲ بخش سبک وزن و سنگین وزن به مصاف حریفان بروند.

مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا ۱۰ تا ۱۳ آذرماه در پاتایا تایلند برگزار می‌شود و به همین منظور تیم ملی روئینگ ایران با ترکیب ۱۳ پاروزن و پنج مربی عازم این مسابقات شدند.

تیم ایران در بخش بانوان بزرگسالان، آقایان بزرگسالان و آقایان جوانان در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود ضمن اینکه افشین فرزام سرمربی روئینگ آقایان، هما خاتمی کمک مربی روئینگ بانوان، محمدعلی قرائت مربی روئینگ آقایان جوانان، فرزین رضایی کمک مربی روئینگ آقایان و سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان اعضای کادر فنی تیم ایران در این رقابت هستند.

کسب مدال‌های آسیایی هدف قایقرانی همدان

رییس هیات قایقرانی همدان با ابراز رضایت از حضور سه قایقران همدانی در ترکیب تیم ملی روئینگ بانوان اعزامی به قهرمانی آسیا گفت: اکنون فرصت طلایی برای دختران همدان در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند برای کسب مدال فراهم شده است و اطمینان دارم که عملکرد درخشانی خواهند داشت.

«مهران حاجیان» بیان کرد: کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا ملی پوشان همدان در تیم ملی هستند و همگی از آمادگی بسیار مطلوب برخوردار هستند.

کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی پارسا ملی پوشان همدان در تیم ملی هستند و همگی از آمادگی بسیار مطلوب برخوردار هستند.

وی یادآور شد: کسب مدال‌های خوش رنگ در مسابقات آسیایی هدف ما است و امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را ثبت کنیم.

حاجیان خاطرنشان کرد: فصل پرافتخاری را در رشته روئینگ سپری می‌کنیم و اکنون به ملی پوش در ترکیب تیم اعزامی بانوان به دنبال کسب خوش رنگ‌ترین مدال در این مسابقات هستیم.

بیش از یکصد قایقران به صورت حرفه‌ای در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha