زیرساخت نوبت‌دهی متمرکز تردد کامیون‌ برای پایانه مرزی بیله‌سوار فراهم شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار بیله‌سوار گفت: زیرساخت سامانه نوبت‌دهی متمرکز با استفاده از دوربین پلاک‌خوان برای تردد کامیون‌ جهت استفاده در پایانه مرزی این شهرستان فراهم شده است و از هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، صاحبعلی اصغری روز پنجشنبه در نشست با نماینده مردم بیله‌سوار، پارس‌آباد و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طی هفته جاری شمار تردد کامیون‌ها از پایانه مرزی بیله‌سوار از ۱۵۰ به ۳۷۰ دستگاه افزایش یافته است و ضرورت ساماندهی تردد کامیون‌ها را از دو هفته قبل پیگیری می‌کردیم.

وی افزود: به همین منظور از هفته آینده سیستم نوبت‌دهی متمرکز با دوربین پلاک‌خوان در پایانه مرزی و گمرک بیله‌سوار فعال خواهد شد تا ارائه خدمات به کامیون‌ها تسریع شود.

وی در تشریح خدمات‌رسانی برای توسعه راه‌های مواصلاتی این شهرستان گفت: عملیات آسفالت‌ریزی در سال جاری، طی ۱۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و حجم زیرسازی و آسفالت در محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی طی امسال بیش از سه سال گذشته بوده و تا پایان سال نیز اقدامات خوبی در حوزه راه روستایی و عشایری صورت خواهد گرفت.

فرماندار بیله‌سوار ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا با پیگیری نماینده مردم بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی ۱۰۰ میلیارد ریال برای مسیر شورگل ، ۵۰ میلیارد ریال برای مسیر بابک و ۵۰ میلیارد ریال هم برای مسیر عزیزکندی - بران جذب و اجرا شود.

وی گفت: زیرسازی و روکش آسفالت مسیر عزیزکندی - آج‌اشمه بخش قشلاق دشت به همت پیمانکار راهداری شهرستان بیله‌سوار به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال و طرح زیرسازی و آسفالت سه هزار مترمربع از معابر این روستا از محل اعتبارات ملی و تفاهم‌نامه دهیاری و قیر رایگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیله‌سوار در حال آسفالت‌ریزی است.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha