۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84952407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار کردستان: کمیته امداد مسیر ارتقا و بالندگی را طی کرده است

سنندج-ایرنا- استاندار کردستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با خدمات مطلوب در حوزه‌های مختلف به محرومان جامعه، مسیر ارتقا و بالندگی را طی کرده است.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز پنجشنبه در دیدار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور اظهار داشت: کمیته امداد در کنار حمایت از خانواده‌های زیرپوشش، در حوزه کمک به اشتغال و توانمندسازی مددجویان نیز فعال بوده و اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی افزود: در طول یکسال گذشته بیشترین تمرکز را برای بحث اشتغال و جذب سرمایه در استان گذاشته‌ ایم و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

استاندار کردستان یادآور شد: در کمیته امداد نیز کارهای خوبی در زمینه اشتغال انجام شده و آمادگی داریم هر نوع برنامه و طرحی را به عنوان نمونه در استان اجرا کنیم.

ایجاد هفت هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز کردستان نیز در این دیدار گفت: در حال حاضر کردستان در جذب اعتبار و ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد جزو پنج استان برتر کشور است.

رضا طوسی افزود: از ۸۶۰ میلیارد تومان تسهیلات اشغالزایی تاکنون ۶۲ درصد جذب و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان پرداخت شده است.

به گفته وی با پرداخت این مبلغ برای هفت‌هزار و ۵۰۰ نیازمند و مددجو تحت حمایت این نهاد شغل ایجاد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha