۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر در میاندوآب کشف شد

مهاباد - ایرنا - رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: ۱۳۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در میاندوآب از سوداگران مرگ کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی افزود: با دریافت گزارش هایی به دادستانی میاندوآب مبنی بر اینکه فردی در این شهرستان به همراه ۲ نفر دیگر به صورت گسترده در زمینه فروش مواد مخدر در استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی فعال است، این افراد مورد رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: با تحت نظر قرار گرفتن اعضای این گروه مشخص شد این افراد از شهرهای جنوبی کشور مواد مخدر خریداری و با قصد تحویل این مواد مخدر به کردستان عزیمت و پس از جاسازی در خودرو به میاندوآب منتقل می کردند.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: پس از شناسایی محل خودرو حامل مواد مخدر توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر با مدیریت و دستور قضایی دادستان میاندوآب، ماموران در محل حاضر و یکی از متهمان دستگیر و از داخل خودرو نیز ۷۳ عدد بطری نوشابه پلاستیکی بزرگ حاوی ۱۳۵ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی اظهار کرد: دستگیری ۲ متهم فراری این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و به محل اتصال شاهراه سه استان کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی مشهور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha