۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۵:۰۸
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 84954615
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیشکسوت فوتبال: بازی دفاعی محض مقابل آمریکا، مناسب نیست

اصفهان - ایرنا - یک پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: دفاع محض برای مسابقه با تیم ملی فوتبال آمریکا بعنوان آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ مناسب و منطقی نیست و تیم ملی کشورمان باید بیشتر شیوه تهاجمی را در دستور کار خود داشته باشد.

جمشید رشیدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره مسابقه سوم مرحله گروهی ایران با آمریکا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزود: نباید فقط به بازی تدافعی مانند آنچه برابر انگلیس به نمایش گذاشتیم، فکر کنیم.

وی ادامه داد: ایران نباید به امید کسب تساوی به این مسابقه پا بگذارد و بی‌تردید چنین تفکری شکست و حذف را بدنبال خواهد داشت، بنابراین باید برای پیروزی و کسب حداکثر امتیاز به مصاف آمریکا برویم.

این پیشکسوت اصفهانی فوتبال خاطرنشان کرد: آمریکا تیم خوبی است، بطور قطع باید آن را بهتر از تیم ملی ولز بدانیم، این تیم در حمله و دفاع بخوبی کار می‌کند و بی‌شک مصاف سخت‌تری در انتظار ایران خواهد بود.

رشیدی با اشاره به اینکه ایران و آمریکا هر دو بدنبال صعود از مرحله گروهی هستند اظهار داشت: بنابراین انتظار حملات متعدد حریف دور از انتظار نخواهد بود و دیدار راحتی در انتظار ملی پوشان کشورمان نیست.
وی اضافه کرد: ایران در مصاف با ولز از ترکیب خیلی بهتری در مقایسه با بازی با انگلیس بهره برد و خلافیت بازیکنان نیز سبب خلق موقعیت و برتری بر رقیب شد، همین خلاقیت و بازی آزادانه نیز باید در رویارویی آخر مرحله گروهی دوچندان شود.

این کارشناس فوتبال با بیان‌اینکه کسب سه امتیاز برابر ولز روحیه بازیکنان را دوچندان کرد، اظهار داشت: حفظ این روحیه و نمایش مناسب مقابل آمریکا صعود به مرحله بعدی جام جهانی را هموار خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال کشورمان، جمعه گذشته در دیدار دوم خود مقابل ولز که در ورزشگاه «حسین بن علی» دوحه برگزار شد، با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم ملی روز سه‌شنبه هشتم آذر و از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه "الثمامه" باید برابر آمریکا صف‌آرایی کند.


ایران در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha