به گزارش ایرنا از روابط عمومی پروژه، لوپتو همزمان با شروع سال تحصیلی تمرکز ویژهای بر اکرانهای مدارس کرد و طبق آمار سهم دانشآموزان سراسر کشور از فروش این انیمیشن ۳۶ هزار مخاطب و هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده که به عبارتی برابر با ۲۰درصد مخاطبان و ۱۶ درصد فروش آن است.
این انیمیشن به کارگردانی عباس عسکری و تهیهکنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه، تاکنون ۱۵۰۰ سانس اکران دانشآموزی در سراسر کشور داشته است. استانهای تهران، مشهد، اصفهان و شهرکرد پیشتاز میزان استقبال مدارس از این انیمیشن بودهاند.
انیمیشن لوپتو از ۱۱ آبان ماه با شعار «شادی ساختنی است» توسط پخش بهمن سبز روی پرده سینماهای کشور رفت و در طول مدت اکران خود توانست صدرنشین گیشه ماهانه سینماهای ایران شود.
لوپتو اثری موزیکال، شاد و مهیج و نخستین محصول مرکز انیمیشن سوره است که با تکنیک سه بعدی و برگرفته از قصه و فضایی کاملا ایرانی و در استودیوی فراسوی ابعاد توسط هنرمندان جوان کرمانی تولید شده است.
تهران- ایرنا- انیمیشن «لوپتو» در کمتر از یک ماه اکران، توانست با جذب ۱۸۵ هزار مخاطب کودک و نوجوان در سینماهای سراسر کشور به فروش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی دست یابد.
اخبار مرتبط
-
«لوپتو» راهی بمبئی شد
تهران- ایرنا- انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسکری محصول مرکز انیمیشن سوره در ادامه…
-
«لوپتو» میلیاردی شد/ اکران ویژه همزمان با روز جهانی کودک
تهران- ایرنا- به مناسبت روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» در طرح اکرانی ویژه در روزهای…
-
«هنوز پاییز است» مسافر جشنواره ریترن آلمان
تهران - ایرنا - مستند «هنوز پاییز است» به کارگردانی فرزانه فتحی در جشنواره ریترن آلمان شرکت…
-
«لوپتو» با استقبال کودکان ۲ میلیاردی شد/ آغاز جشنواره جوایز لوپتویی
تهران- ایرنا- انیمیشن سینمایی «لوپتو» در مدت کمتر از ۲ هفته اکران توانست به فروش بیش از ۲ میلیارد…
نظر شما