۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۰۰
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84954979
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

دیدار تاج با مسئولان مرکز بلیت‌فروشی فیفا در دوحه

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در مرکز بلیت فروشی فیفا با مسئولین این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز به دفتر فیفا در منطقه DECC(نمایشگاه و مرکز همایش‌های دوحه) به پایتخت قطر رفت و جلسه‌ای را با مسئولان بلیت فروشی فیفا برگزار کرد.

از مهمترین موضوعاتی که رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این دیدار مطرح کرد، پیگیری بلیت هواداران ایرانی و درخواست‌های زیاد تماشاگران برای بازی با آمریکا بود.

وی از مسئولین بلیت‌فروشی فیفا خواست که در صورت امکان تعدادی بلیت برای هواداران ایرانی که در قطر حضور داشته و یا قصد آمدن به این کشور را دارند، در نظر بگیرند.

دیدار تاج با مسئولان مرکز بلیت‌فروشی فیفا در دوحه

از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه، پیش‌بینی برای صعود به مرحله بعدی مسابقات بود که در صورت صعود، نحوه توزیع بلیت به هواداران فوتبال ایران به چه صورت انجام شود.

در این دیدار داود پرهیزکاری، سرپرست دبیرکلی، حمیرا اسدی، رییس دپارتمان بین‌الملل و امیرحسین حسینی، معاون دبیرکل و مسئول بلیت فروشی فدراسیون نیز حضور داشتند.

همچنین مسئول بلیت فروشی فیفا اعلام کرد بسته به تیم‌های صعودکننده و تقاضای طرفین، برای ۵۰ درصد گنجایش ورزشگاه موجود است و اینکه تعدادی بلیت از ابتدا فروخته شده و از میزان بلیت‌های باقیمانده تیم‌ها می‌توانند بلیت‌های خود را دریافت کنند.

دیدار تاج با مسئولان مرکز بلیت‌فروشی فیفا در دوحه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha