۷ آذر ۱۴۰۱، ۸:۳۹
کد خبرنگار: 961
کد خبر: 84955231
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح‌های آبی استان اردبیل با ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل از اجرای طرح‌های بخش آب استان از سوی این شرکت با اعتباری بالغ بر ۱۲هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، علی حیدری در جلسه کمیته مجریان شرکت آب منطقه‌ای اردبیل اظهار کرد: یک هزار قرارداد با نمایندگان مجری طرح‌ها به ارزش ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال در استان اردبیل در دست اجرا است که تحقق آن توسعه آبی استان را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری اخذ اعتبارات و جذب به موقع و کامل آن افزود: سال گذشته چهار هزار و ۵۰۰ فقره صورت مجالس انجام کار در کارگاه‌های عمرانی ابلاغ شده و تعداد ۱۴۷ قرارداد پیمانکاری به مرحله تسویه کامل رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل تسریع در اجرای طرح‌های این شرکت را مهم ارزیابی کرد و گفت: در هشت ماه سال ۱۴۰۱ هم تعداد ۹۹ قرارداد پیمانکاری خاتمه یافته است.

حیدری با اشاره به اهتمام و برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای برای توسعه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری آب اظهار کرد: با ابلاغ شیوه‌نامه اجرایی فعالیت‌های گردشگری و تفریحی در منابع و تاسیسات آبی که در جهت اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و پس از توافق ۲ وزارتخانه نیرو و میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صورت گرفته فعالیت‌های گسترده‌ای از سوی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل برای ترغیب و تشویق سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری آبی آغاز شده است.

وی گفت: در سال‌های گذشته به این موضوع توجه کمی شده اما شرکت آب منطقه ای اردبیل برای سال آینده بعنوان یکی از رویکردهای اصلی این موضوع را مد نظر قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با اشاره به ظرفیت بالای استان در بحث منابع و تاسیسات آبی اظهار کرد: با وجود ذخایر ارزشمند منابع آب در استان و ظرفیت‌های کم نظیر آب‌های گرم معدنی در سطح استان، باید برنامه ریزی مدونی جهت توسعه گردشگری آبی در استان بعمل آید و شرکت آب منطقه ای اردبیل از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش استقبال می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha