راه‌اندازی کمپین حمایت از قطر «تا سوت پایان بازی سوم»

تهران- ایرنا- هواداران تیم ملی فوتبال قطر، کمپینی تحت عنوان «تا سوت پایان بازی سوم» برای حمایت از تیم کشورشان راه‌اندازی کردند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال قطر با ۲ باخت متوالی برابر اکوادور و سنگال به نخستین میزبان جام جهانی فوتبال تبدیل شد که سریعترین حذف را تجربه کرد. پیش از قطر ، آفریقاجنوبی در سال ۲۰۱۰ از دور گروهی حذف شده بود اما آن تیم تا آخرین دقایق بازی سوم شانس حضور در مرحله حذفی را داشت. آفریقا جنوبی با ۴ امتیاز نتوانست به دور حذفی صعود کند.

روزنامه الرایه در گزارشی با اشاره به بازی سوم شاگردان سانچز برابر تیم هلند نوشت: هواداران تیم ملی فوتبال قطر کمپینی برای حمایت از تیم ملی راه‌اندازی کردند. در این کمپین از تمام دوستداران فوتبال قطر خواسته شده که تا سوت پایان بازی سوم از تیم حمایت کنند. هواداران با حضور پرشور در ورزشگاه تیم ملی را مقابل هلند تشویق خواهند کرد. در حال حاضر مهمترین هدف فوتبال قطر یک بازی آبرومندانه برابر نماینده اروپا در گروه نخست مسابقات است. برای این کار نیاز به حمایت هواداران داریم. اگر از تیم حمایت شود می‌تواند بازی آخر را به جشن پیروزی تبدیل کند. پیروزی برابر شاگردان فن‌خال بار روانی حذف تیم از جام جهانی فوتبال را کم خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال قطر عصر سه‌شنبه هشتم آذرماه در ورزشگاه البیت به مصاف تیم ملی فوتبال هلند می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha