غلبه بر تیم ملی فوتبال آمریکا مستلزم پرهیز از بازی هیجانی است

اصفهان - ایرنا - ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال گفت: غلبه بر تیم ملی فوتبال آمریکا و صعود به مرحله بعدی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مستلزم حفظ آرامش و پرهیز از بازی هیجانی است.

محمد بَرزمِهری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در باره مسابقه سوم مرحله گروهی تیم ایران با آمریکا در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر افزود: حفظ آرامش تیمی مهم ترین نکته برای مصاف ما با حریف است ؛ بازیکنان باید از کارهای احساسی و هیجانی دوری کنند و به ارائه فوتبال فنی و مطلوب بپردازند.

وی ادامه داد: ارائه نمایش مناسب و بازی منطقی لازمه کسب نتیجه برابر آمریکاست، بنابراین باید تبلیغات و تهییجِ بیش از حد را از تیم ملی دور کرد.

این کارشناس اصفهانی فوتبال خاطرنشان کرد: رقیب آخر ما در مرحله گروهی در خط میانی از بازیکنان خوبی سود می برد بویژه از کناره های زمین می تواند ایران را به زحمت بیاندازد، مهار بازیکنان هافبک آمریکا باید در اولویت باشد.

برزمهری با بیان اینکه تیم ملی نباید با هدف کسب تساوی به میدان برود، گفت: در این صورت شکست خواهیم خورد و از دور رقابت ها کنار خواهیم رفت، به جد تاکید می کنیم که برنامه تیم باید کسب سه امتیاز باشد.

وی افزود: چیدمان دفاعی محض به ضرر ایران خواهد شد، حملات پردامنه آمریکا را افزایش خواهد داد و در نهایت سبب پیروزی رقیب می شود، به همین دلیل باید روبه جلو و هجومی بازی کنیم.

ملی پوش اسبق و پیشکسوت فوتبال اظهارداشت: ترکیب اولیه ایران برابر تیم ملی ولز مناسب و اثربخش بود و از همان ترکیب می توان در رویارویی امشب بهره برد، به‌خصوص استفاده از رامین رضاییان با توجه به خصوصیات تدافعی و تهاجمی مثمر ثمر خواهد بود.

تیم ملی فوتبال از ساعت 22 و 30 دقیقه در ورزشگاه "الثمامه" قطر باید برابر آمریکا صف‌آرایی کند.

ایران جمعه گذشته در دیدار دوم خود مقابل ولز با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست داد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

تیم ملی در گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز هم‌گروه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha