سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور: جدایی بردیف دستوری بود

تبریز - ایرنا - سرپرست مدیرعاملی باشگاه تراکتور گفت: جدایی قربان بردیف از تیم فوتبال این باشگاه دستوری و از سوی ریاست جمهوری روسیه بود.

ایوب بهتاج روز دوشنبه در گفت و گویی مدعی شد: ۲ تیم سوچی و زنیت متعلق به ریاست جمهوری روسیه هستند و تحویل گرفتن سکان هدایت تیم سوچی از سوی بردیف، حالت دستوری داشت.

وی افزود: در موضوع جدایی بردیف از تراکتور، بحث فوتبال یک طرفه قضیه بود و وی اینگونه عنوان کرد که می خواهد در روسیه زندگی کند و باید هدایت تیم سوچی را بپذیرد.

بهتاج گفت: بردیف در توضیح این تصمیم خود مثالی زد و عنوان کرد که اگر تیم های اینترمیلان و بارسلونا به من پیشنهاد می دادند فکر می کردم و شاید نمی رفتم و در تراکتور می ماندم اما در موضوع تیم سوچی، جای فکر کردن هم باقی نگذاشته اند و من باید بروم.

به گزارش ایرنا، در روز پایانی اردوی ۲ هفته تیم فوتبال تراکتور در آنتالیای ترکیه، قربان بردیف سرمربی این تیم موضوع جدایی اش از تراکتور را رسانه ای و با بازیکنان و اعضای تیم خداحافظی کرد.

هیات مدیره باشگاه نیز روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد که با درخواست بردیف موافقت شده و این باشگاه به زودی جایگزین وی را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بردیف در مدت حضور خود در تراکتور از مجموع ۱۱ بازی که هدایت این تیم را عهده دار بود چهار برد، سه تساوی و چهار باخت کسب کرد و با ۱۵ امتیاز، رده ای بهتر از هفتمی به دست نیاورد.

تمرینات تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر متوقف شده و این تیم منتظر انتخاب سرمربی و برپایی اردوی تدارکاتی داخلی و یا خارجی است تا آمادگی اش را حفظ کند.

دیدار تیم های تراکتور و پیکان از هفته دوازدهم لیگ برتر، ۲۹ آذرماه جاری در تهران برگزار می شود و تراکتوری ها حدود سه هفته فرصت دارند تا سرمربی خود را انتخاب کرده و تمرینات خود را از سرگیرند.

تیم فوتبال سوچی با ۲۵ امتیاز از ۱۷ بازی در رده نهم لیگ برتر روسیه قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha