۳۵۰ روستای استان فارس مجری طرح بهارستان و توسعه برق روستایی

شیراز - ایرنا- معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از پیشرفت ۱۲۶ درصدی اجرای پروژه های طرح بهارستان در استان فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت : این طرح در۳۵۰ روستای استان درحال اجرا بوده و از پیشرفت ۳۷ درصدی برخورداراست.

محمدعلی عزیزی روز دوشنبه باتشریح اهداف این طرح ، هدف از اجرای طرح بهارستان را جابجایی و مقاوم‌سازی پایه‌های برق در معابر روستایی، تأمین ولتاژ مطمئن مشترکان روستایی، اصلاح روشنایی معابر عمومی روستاها، اصلاح فرسودگی شبکه توزیع برق روستاهای مشمول طرح و توسعه شبکه و تأمین برق متقاضیان جدید انشعاب، عنوان کرد.

وی از رشد ۱۲۶ درصدی اجرای طرح بهارستان در استان فارس نسبت به سال ۱۴۰۰خبر داد و گفت : قرار است طی یک برنامه ریزی پنج ساله (۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵) و در قالب طرح بهارستان، شبکه توزیع برق روستاهای استان فارس به طور کامل اصلاح و بهسازی شود.

عزیزی یادآورشد: از ابتدای سال گذشته تاکنون در قالب طرح بهارستان تعداد۸۰۰ روستای این استان با اعتبار یک هزار و ۵۶۰میلیارد ریال از بخش های مختلف این طرح بهره‌مند شدند و درنظر است ۱۶پروژه برق‌رسانی روستایی، ۵۳۹پروژه توسعه و ۳۵۰۰ پروژه جابه جایی پایه‌های شبکه برق، نیز در قالب این طرح طی سال‌جاری انجام گردد.

این مقام مسوول بیان داشت: امسال شبکه برق ۳۵۰ روستای استان فارس نیز در قالب طرح بهارستان با اعتباری بالغ‌ بر۸۷۰ میلیارد ریال اصلاح و بهسازی می شود.

معاون مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد : با تداوم اجرای طرح بهارستان در کل روستاهای استان فارس، بیش از پیش زمینه رضایت و آسایش مردم شریف در روستاها فراهم می گردد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha