سیاه‌نمایی‌ها در مدیریت شهری مشهد پیامد جنگ‌شناختی است

مشهد- ایرنا- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: علت سیاه‌نمایی‌ها و بی‌اطلاعی‌های برخی افراد و حتی نخبگان جامعه از عملکرد قابل دفاع دوره ششم این شورا و مدیریت شهری مشهد، این است که ما دچار جنگ‌شناختی شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام حسن منصوریان روز دوشنبه در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در این جنگ دشمن با سیاه‌نمایی از طریق بهره گیری از رسانه‌ها و فضاهای مجازی، افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد تا ناامیدی را در جامعه ترویج دهد.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مولفه‌های مهم جنگ شناختی این است که دشمن مهم‌ترین شاخص عملکرد و ارزش حاکمیت نظیر نشان گرفتن ارتقای جایگاه و کرامت زنان در جمهوری اسلامی در سطح ملی و همچنین تعامل بی نظیر مدیریت شهری در این دوره را با دستگاههای اجرایی برای فتح گره‌های چند ده ساله شهر را اعتبارزدایی و کم ارزش نشان می دهد تا به مقاصد براندازی جریان حاکم برسد.

منصوریان ادامه داد: در این جنگ شناختی، تحلیل‌های غلط باعث می شود که جای جلاد و شهید و جای خدمتگذار و ناکارآمد عوض شود.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص روابط شهرداری و شورای شهر، شورای اسلامی شهر باید علاوه بر نظارت بر شهرداری از این نهاد نیز حمایت کند، همچنین شهردار باید به شورای شهر توجه داشته باشد و شورا هم شهردار را تقویت کند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص عملکرد ششمین دوره شورای شهر و مدیریت شهری نیز ابر سیاه‌نمایی فکر و ذهن را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید در این خصوص با شناخت موقعیت حق، تحلیل صحیح را استخراج و به جای بسیج شدن برای از بین بردن مدیر مقاوم و کارآمد، تمام ظرفیت خود را برای هدایت و همراه کردن مخالفین در حمایت از حق و مدیر کارآمد به کار بست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha