۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۶
کد خبر: 84955681
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح توسعه گازرسانی روستای قلعه‌نو پاکدشت آغاز شد

پاکدشت- ایرنا- طرح توسعه شبکه گازرسانی به روستای قلعه نو از توابع بخش مرکزی پاکدشت روز دوشنبه با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و سایر مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بخشدار مرکزی پاکدشت در این مراسم گفت: پس از بازنگری در طرح هادی و اجرای طرح الحاق به بافت، ۷۰۰ خانوار به مجموعه روستای قلعه‌نو افزوده شدند که برای آنان هیچ سرانه‌ و زیرساختی در گاز، آب و حوزه خدمات پیش‌بینی نشده بود.

سعید فکری افزود: بر اساس نیاز ساکنین روستا و بررسی و مطالعه صورت گرفته، نیازهای این روستا در سامانه تدارکات دولت بارگذاری شد و در اولین اقدام مقرر شد تا اداره گاز، نسبت به اجرای طرح توسعه شبکه شبکه گاز اقدام کند و پس از آن، در حوزه توسعه شبکه آبرسانی نیز عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی از اجرای طرح باغراه، جدولگذاری، اجرای ۲۸ هزار مترمربع آسفالت، تأمین و توسعه روشنایی و اجرای طرح صدور اسناد مالکیت منازل روستایی به عنوان طرح‌های در دست اجرای این روستا یاد کرد.

طرح توسعه گازرسانی روستای قلعه‌نو پاکدشت آغاز شد

فکری با اشاره به اجرای طرح توسعه گازرسانی روستای قلعه نو گفت: در اجیار این طرح، یک ایستگاه تقلیل فشار ۱۰ هزار مترمکعبی، ۷۰۰ متر خط تغذیه و ۵ هزار متر خطر شبکه توزیع ایجاد می‌شود و ظرف حداکثر ۳ ماه ۳۵۰ تا ۴۰۰ علمک گاز به مشترکین واگذار می‌گردد.
مردم ایران لایق بهترین خدمات هستند

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: ملتی که با اتحاد، انسجام و یکپارچگی همه بدخواهان را روسیاه کرده و توطئه آنان را خنثی کردند، لایق بهترین خدمات از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

فرهاد بشیری افزود: امروز دشمنان قسم خورده نظام در این مقطع زمانی بیشترین هجوم رسانه‌ای را علیه ایران اسلامی تدارک دیده‌اند تا واقعیت‌ها و پیشرفت های کشور را وارونه جلو کنند و در این میسر جوانان را هدف اصلی خود قرار دادند.

وی گفت: با وجود هوشیاری و همدلی مردم ایران اسلامی، باز هم عده‌ای فریب خورده که قطعا آبا و اجداد آنان نیز به مردم ایران خیانت کرده بودند، با دشمن همراهی کردند تا به اتحاد، انسجام و امنیت کشور خدشه وارد کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در کنار تمامی مشکلات مسئولان وظیفه دارند تا با تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در صدد رفع مشکلات برآمده و بهترین خدمات را به مردم به عنوان ولی نعمتان نظام، ارائه کنند.

وی تصریح کرد: مسائل و مشکلات باید با سرعت و جدیت پیگیری شده و کارها به صورت کارشناسی دنبال گردد تا پول مردم که برای طرح‌های مختلف هزینه می‌شود، به درستی صرف گردد.

پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد و با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha