امام جمعه کرمانشاه: رسانه‌ها دستاوردهای نظام را به مردم اعلام کنند

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر اعلام دستاوردهای نظام به مردم توسط رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما تأکید کرد و گفت: برنامه‌های صدا و سیما باید بر محور امیدواری باشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ آیت‌الله «مصطفی علما» در دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: صدا و سیما به افراد دلسوز معتقد و خاص نیاز دارد، باید نیروهای این نهاد انگیزه داشته باشند و به مردم انگیزه و امید دهند.

وی اظهار داشت: برنامه های صدا و سیما باید محتوایی انگیزشی داشته باشد و مردم با دیدن این برنامه ها احساس نشاط اجتماعی داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هر چه کار برای مردم بشود باز هم جای خدمت هست، لذا باید از طریق رسانه ملی خدمات نظام به مردم یادآوری گردد.

آیت الله علما تأکید کرد: امیدواری به مردم و توجه به سفره آن ها و همچنین مد نظر قرار دادن جوانان بسیار مهم و راه برون رفت از مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان از پیشرفت های بزرگ ما ناراحت هستند، آن ها موفقیت های برجسته مارا برنمی تابند، باید بدانیم در رژیم گذشته امور کشور ما دست آمریکا بود و مسوولان وقت کشور بدون اجازه آمریکا قدرت هیچ کاری نداشتند.

آیت الله علماء تأکید کرد: دشمنان بدانند اکثریت قریب به اتفاق مردم با نظام هستند و آرمان های انقلاب را با جان و دل قبول دارند، در مراسم سیزدهم آبان امسال دیدیم مردم چه شوری برپا کردند.

وی همچنین خطاب به دانشجویان خاطر نشان ساخت: در کنار توقع داشتن باید موفقیت ها را هم بازگو کرد، دانشجویان امیدهای آینده نظام هستند باید دانشجویان صحبت کنند، پیشنهاد دهند حتی انتقاد سازنده کنند و پیشنهاد ارایه دهند اما باید از اغتشاشات خود را جدا نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha