۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84956488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ملایر: هدف دشمن از جنگ ترکیبی و رسانه ای نفوذ در اندیشه نسل امروز است

همدان - ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر به راه اندازی جنگ ترکیبی و رسانه ای کم سابقه از سوی دشمن در جریان حوادث و ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: مهمترین هدف و راهبرد آنها در این کارزار نفوذ و غلبه بر فکر، دل و قلب جوان و نوجوان ایرانی به ویژه دانشگاهیان، نخبگان و حتی دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ "سلمان اسماعیلی " روز سه‌ شنبه در یادواره شهدای شهر جوکار شهرستان ملایر اظهار داشت: روزانه صدها خبر به ذهن مردم شلیک می شود و هدف دشمنان در بحبوحه اغتشاشات و ناآرامی ها این است که جای غالب و مغلوب، شهید و جلاد و ظالم و مظلوم را جابه جا کنند.

او تصریح کرد: جنگ جهانی بی‌سابقه و پردامنه در تمام تاریخ بشر علیه جمهوری اسلامی رخ داده و حداقل جنگ جاری جهانی علیه ما در چهار عرصه اقتصادی، سیاسی، امنیتی و جنگ روانی قابل تبیین است.

وی با بیان اینکه دشمن به تجربه آموخته که تحریم‌های فلج‌کننده بر اراده آهنین مردم ایران اثرگذار نیست، افزود: همه جنگ‌های نظامی و نیابتی، قطعانه‌های سیاسی حقوق بشری و هسته‌ای، فشارهای بین‌المللی و تحریم‌ها، مقدمه و زمینه‌ای برای جنگ رسانه‌ای شد.

اسماعیلی هدف از جنگ ترکیبی امروز را تغییر ادراک در ذهن مدیران و مردم ایران دانست و بیان کرد: دشمنان در صدد هستند با ابزار روایت‌سازی، کشته‌سازی، راه انداختن ماشین تولید و امپراطوری دروغ، احساسات مردم را تغییر دهند.

به گفته اسماعیلی، این عملیات از ۲ طریق با دستان خارجی و وطن‌فروشان و خائنان داخلی در حال انجام است و تاریخ ایران مشهود از خیانت وطن‌فروشان به ملت ایران است و ممکن نبود بدون دخالت وطن‌فروشان و خائنان در ۲ جنگ جهانی اول و دوم، ایران اشغال شود.

فرماندار ملایر: هدف دشمن از جنگ ترکیبی و رسانه ای نفوذ در اندیشه نسل امروز است

معاون استاندار همدان همچنین به پرونده بزرگ وطن‌فروشی سازمان مجاهدین خلق، دخالت در ترور دانشمندان هسته‌ای و جنگ هشت ساله و هزاران توطئه دیگر اشاره کرد و گفت: هیچگاه ملت ایران در برابر قدرت خارجی شکست نخورده و سر تعظیم فرود نیاورده، مگر اینکه بخشی از خودِ ایرانیان خیانت کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه با نگاهی به حدود ۳۰۰ سال قبل تاریخ جغرافیای ایران، هر کجا پیوند بین دشمن خارجی و دست خائن و وطن‌فروش داخلی به هم رسید، بخشی از ایران تجزیه شد، خاطرنشان کرد: از صبح بهمن ۵۷ به برکت امام راحل و خروش شهیدان، از آن روز به بعد هیچ شکستی را در قاموس ملت ندیده‌ایم و نخواهیم دید.

وی ادامه داد: در همه جنگ‌ها همچون جنگ مستقیم آمریکا با ایران و جنگ نیابتی عراق به نیابت از همه جبهه کفر با ایران، جنگ نبایتی در کشورهای منطقه، همه تلاش‌های آنها یکی پس از دیگری به حرمت، بزرگی و قداست نام شهید و شهادت و وجود سرداران بزرگ و فاتحانی همچون سردار سلیمانی و سردار همدانی یکی پس از دیگری شکست خورد و غیرت دینی، همیّت، تعصب ملی و شهادت سپر بزرگ دفاعی ملت ایران شد.

فرماندار ویژه ملایر بیان کرد: از طرف مردم به همه خائنان و دشمنان می‌گوییم ملت ایران هیچگاه صبح بعد از جمهوری اسلامی ایران را نخواهند دید، چراکه یا در راه دفاع از حرم سیدالشهدا(ع) و در راه دفاع از جمهوری اسلامی شهید خواهیم شد، یا شما را شکست خواهیم داد.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه ایران ۴۳ سال گذشته با تمام ایرانی دوران طاغوت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی متفاوت است، گفت: جمهوری اسلامی نه تنها از حقوق و منافع مردمش دفاع کرد، بلکه امروز الهام‌بخش و تکیه‌گاه برای ملت های آزاده دنیا و چشم امید همه مظلومان و مستضعفان شده است.

به گفته وی، ارتش آمریکا سال‌ها در حسرت یک پیروزی است و در چند سال اخیر در کشورهایی همچون یمن، افعانستان، سوریه، ونزوئلا و عراق و هر جایی که به جنگ ملت ایران و اسلام مظلومان آمدند، شکست خوردند و این مسیر همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

به گزارش ایرنا؛ شهرستان ملایر یک‌هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha