فرصت‌ها را باید از دل بحران‌ها ایجاد کنیم

تهران- ایرنا- رییس سازمان بسیج اساتید گفت: فرصت‌ها را باید از دل بحران‌ها برای حل مشکلات کشور و بازسازی سرمایه اجتماعی ایجاد کنیم و به مسایل مردم و کشور توجه ویژه داشته باشیم.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، محمدرضا مردانی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران چند مرحله جنگ جهانی را پشت سر گذاشت، افزود: مردم ایران که همواره فریاد استقلال خواهی، عدالت و ایستادگی را دارند، شورش ها، اغتشاشات، ترورهای خیابانی، جنگ تحمیلی، جنگ اقتصادی، تحریم، جنگ ترکیبی را با تکیه بر خداوند بزرگ و پرچمداری بسیجیان پشت سر گذاشتند.

وی به اغتشاشات و نا آرامی های اخیر در کشور اشاره و تصریح کرد: دشمن آشکارا و واضح وارد میدان شده است و جریان اصلاحاتی و گفتمان درون ملی مطرح نیست. بحث هجوم خارجی و توطئه بیگانه است. موضوع تجزیه کشور و هجمه به ارکان مختلف نظام در میان است.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: باید از دل بحران‌ها فرصت‌هایی برای حل مشکلات کشور و بازسازی سرمایه اجتماعی ایجاد کنیم و به مسایل مردم و کشور توجه ویژه داشته باشیم.

فرصت‌ها را برای بازسازی سرمایه اجتماعی از دل بحران‌ها  ایجاد کنیم

وی تأکید کرد: اکنون که شاهد پایان اغتشاشات هستیم، مأموریت اساتید بسیجی و دانشگاهیان آغاز می شود که باید با تشکیل کارگروه ها و کمیته های تخصصی جامعه شناسی، روان شناسی، مردم شناسی، پدیده های مقابل جمهوری اسلامی ایران را ارزیابی و راه حل ارائه کنند.

حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان و مراکز آموزش عالی وزارت علوم هم با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل بسیج مستضعفان با فرمان امام خمینی (ره) است. امام راحل با هوشمندی و درایت این شجره طیبه را بنا نهادند تا در مواقع لزوم به یاری کشور و مردم بیاید.

وی ادامه داد: وفاداری بسیج به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کمک به انقلاب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، حوزه اقتصاد و سازندگی و ... ثابت شده است. ایمنی کشور از خطرات و آسیب های دشمن برگرفته از مقاومت مردم و قدرت و توانمندی بسیج است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان و مراکز آموزش عالی وزارت علوم ابراز امیدواری کرد که شجره طیبه بسیج روز به روز با قدرت و توان بیشتر در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشور باشد.

رونمایی از کتب تألیفی دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور، حسین نصیرزاده فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان و مراکز آموزش عالی وزارت علوم و جمعی از معاونان، مدیران کل و بسیجیان این دانشگاه برگزار شد.

در مراسم گرامیداشت هفته بسیج از کتابهای «راهکاری عملی تحکیم و تعالی خانواده»، «جنگ های هیبریدی (شیوه جنگ نوین)» و «درس گفتارهای بیانیه گام دوم (۲ جلد)» رونمایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha