۱۱۷ پایگاه قرآنی بسیج در استان یزد ساماندهی شد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: تاکنون ۱۱۷ پایگاه قرآنی با حضور حدود ۲ هزار قرآن آموز دختر و پسر در رده‌های مختلف سنی با مشارکت نوجوانان و جوانان در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان ساماندهی شده است.

سردار حسین زارع کمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبیین اهمیت انس و الفت نسل جوان با کلام وحی به منظور پیشگیری از تهدیدهای نرم دشمنان افزود: در فعالیت‌ قرآنی سالانه حدود سه هزار قاری و حافظ کلام وحی با پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد همکاری دارند.

این مسئول اظهار کرد: در سال‌جاری حدود یکصد محفل انس با قرآن کریم در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج به مناسبت‌های مختلف و با حضور فعال اقشار مردم برگزار شده است.

زارع کمالی بیان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی و دوره‌های آموزشی با همکاری سایر تشکل‌ها و خیران از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی است که به صورت مستمر از سوی سپاه الغدیر پیگیری می شود.

فرمانده سپاه الغدیر  ۱۱۷ پایگاه قرآنی بسیج در استان یزد ساماندهی شد

وی با بیان اینکه اگر دانش‌آموزان از همان ابتدای تحصیل با معارف دینی و مضامین کلام وحی آشنا شوند از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها مصون می‌مانند، یادآور شد: تشکیل حقله‌های صالحین بسیج نیز با حضور اقشار مختلف در حوزه معارف اسلامی و کلام وحی از برنامه‌های همیشگی بسیجیان است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۳۲۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha