۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 84957048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زخمی شدن ۳ فلسطینی دیگر در جریان درگیری‌های شمال الخلیل

تهران-ایرنا- منابع خبری فلسطین از زخمی شدن سه فلسطینی دیگر در جریان حمله امروز نظامیان صهیونیست به شهرک بیت امر در شمال الخلیل خبر دادند.

به گزارش ایرنا، در درگیری‌های عصر امروز (سه شنبه) میان نظامیان اشغالگر اسرائیلی و فلسطینیان در شهرک بیت امر در شمال الخلیل کرانه باختری، تا این لحظه ۳ جوان فلسطینی به ضرب گلوله زخمی شده اند.
شهرک بیت امر از شب گذشته صحنه درگیری‌های شدید فلسطینیان با نظامیان صهیونیست است که طی آن یک جوان فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.
هلال احمر فلسطین تعداد زخمی‌های فلسطینیان در درگیری‌ها دیشب شهرک بیت امر را ۲۲ نفر اعلام کرد.
در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.
تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha