طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی تولیدات خود را در البرز به نمایش گذاشتند

کرج- ایرنا- رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: همزمان با جشنواره فرهنگی، هنری، اقتصادی و ورزشی «البرز قوی» نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی در پارک شهید چمران کرج در استان البرز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار مهران طیران روز سه شنبه در آیین گشایش نمایشگاه ملی تولیدات اقتصاد مقاومتی افزود: این نمایشگاه با عنوان «طلایه داران اقتصاد مقاومتی» بر اساس معرفی و ارایه محصولات خرد و خانگی اقوام ایرانی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از ۶۰ غرفه دایر شده است، اظهار داشت: در این نمایشگاه تنوع بالایی از محصولات بومی کشور به صورت مستقیم عرضه می شود.

رییس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: در این نمایشگاه ۲۰ میهمان از استان های دیگر اقدام به برپایی غرفه و نمایش دستاوردهای استان خود کرده اند، ضمن اینکه دیگر غرفه ها به ارایه و معرفی ظرفیت های داخلی استان می پردازند.

طیران با بیان اینکه قیمت محصولات ارایه شده در این نمایشگاه کمتر از قیمت در بازار است، گفت: مردم با مراجعه به این نمایشگاه ضمن بازدید می توانند محصولات مورد نیاز خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنند ضمن اینکه با این اقدام از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کنند.

رییس بسیج سازندگی استان البرز، صنایع دستی، خشکبار، صنایع تبدیلی و تکمیلی، شیرینجات سنتی، گیاهان دارویی، لوازم بهداشتی و آرایشی طبیعی، پوشاک سنتی ، سنگتراشی، صنایع چرم و چوب و همچنین غذاهای بومی و محلی را از انواع محصولات ارایه شده در نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی معرفی کرد.

نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی از هشتم تا ۱۳ آذرماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۹ آماده بازدید عموم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha