بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی سبزوار به بهره‌برداری رسید

سبزوار - ایرنا - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امداد شهید بهشتی این شهرستان با ۱۰ تخت ICU، امروز همزمان با روز پرستار به بهره‌برداری رسید.

دکتر محمد سالاری روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از این بخش درمانی، اظهار داشت: برای راه اندازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امداد شهید بهشتی و خرید تجهیزات مورد نیاز آن بیش از هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت دانشگاه و خیران سلامت هزینه شده است.

وی افزود: بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار با قدمتی بیش از نیم قرن با ۱۲۰ تخت بستری علاوه بر ارائه خدمات بخش سوانح و تصادفات، خدمات درمانی مختلفی را به بیماران شهرستانهای غرب خراسان رضوی ارائه می دهد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با استانداردسازی بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امداد، سطح کیفی و کمی خدمات در این مرکز ارتقا یافته است.

به گزارش ایرنا، بیش از هزار و ۱۰۰تخت بیمارستانی در بیمارستانها و مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار وجود دارد.

۳۷ مرکز بهداشتی و درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، ششتمد و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha