۹ آذر ۱۴۰۱، ۱۱:۲۳
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84957479
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات فرزندآوری در تالش اهدا شد

آستارا- ایرنا- فرماندار تالش از اعطای ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای فرزندآوری در ۶ ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کیا عاشوری روز چهارشنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تالش گفت: این میزان تسهیلات به یک‌هزار و ۶۰۰ فقره پرونده پرداخت شده است و همچنان تامین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده پیگیری می‌شود.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: همچنین تخفیف ۵۰ درصدی برای صدور پروانه ساختمانی پس از تولد فرزند سوم در این شهرستان ارائه خواهد شد.

فرماندار تالش یادآور شد: بحث خانواده و جوانی جمعیت با روی کار آمدن دولت سیزدهم بسیار مورد توجه قرار گرفت و از اولین اقدامات دولت اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب مجلس شورای اسلامی بود که آبان ۱۴۰۰ برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های دولتی با احساس مسئولیت نسبت به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند.

شهرستان تالش با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر در غرب استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۱۰ کیلومتری رشت واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha